Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Linda - 9 maj 2012 20:39

God kväll.. Mitten på veckan nu då.

Gjort idag då?

Linda kom hitmed Isabelle en sväng.

Man blir lite bebis sjuk när man ser lilla tjejen.

Men har ju 2 st men såna små pluttar längtar man lite efter ;)

Men här är de färdig bakat =)


Har vart sjuk trött hela dagen.

Killarna har vart vakna mycke inatt. Har delat på dom inatt för första gången. På dagen sover dom inte ihop men på natten har dom alltid gjort de. Men dom stör varandra på morgonen.

Men Felix kom inte till ro på ett bra tag men Freddy somna rätt fort. Han är inte lika sällskapsjuk som Felix.

Men runt halv 5 imorses så ville inte Freddy ligga i sin säng så han fick ligga mellan mig och Jonas tills han gick upp.

Så han ville jag skulle ligga och krama honom. Och självklart gjorde jag mer än gärna de =)


Nu vill Joans ha datorn så de får han la få då!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards