Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Linda - 7 maj 2012 20:44

Ny vecka..

Dagen har gått väldigt bra. Va jobbigt när Jonas kom hem. Flisa va trött och jag skulle laga mat och Jonas skulle spika lite på altanen.

Så hon hångde på mina ben och skrek. Men de gick bra ändå. Tog upp henne i famnen så fick hon titta när jag laga mat. Tog ltie längre tid med en arm bara ;)

Freddy sov och Felix låg och titta på pappa genom fönstret =)


Nu har lugnet nästan lagt sig här. Killarna är vakna än men sover nog snart.. Jag ska plocka lite och hänga tvätt.

Mamma och Pia kommer imorn..


Igår kom Tommy och Jossan hit. Tommy gick med Jonas på bandy och jag, Jossan och Flisa baka kladdmuffins.

Men bor på 2 kakmonster så dom är redan slut ;)


Sitter och kikar Ola-Cony & Morgan nu. Dom är ju för sköna.. Jag är inte super haj på engelska.. Men dom kan verkligen inte engelska ;)


Linda och lilla Isabelle har vart här idag oxå. Jätte söt. Och fick hålla lilla sötisen.. Kändes inte att hon vägde 4,8 iaf ;)


Hhmm plocka va de ja.. Kolla aftonbladet lite först =)


Saknar min lilla magen =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards