Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Linda - 4 maj 2012 21:30

Ja då va jag tillbaka och tänkte skriva några rader. Har inte så mycke mer att skriva men ;)


Nästa helg ska vi på 50-års kalas i Nora hos min farbror. Ska bli kul att träffa alla. Men.. Jag ska lämna mina 3 skatter hos svärmor & svärfar..

Innan har jag tyckt att de är la inget att lämna dom. Men redan nu börjar jag få lite ångest att jag ska åka ifrån dom =S

Menar inte att jag inte tror att dom klarar dom för de vet jag att dom gör =) Utan de är grejen att jag ska lämna dom.

Åka flera mil bort.. Långt bort.

Och kommer inte få träffa dom förens söndag =(

Hur ska de gå?

Hatar att va ifrån dom...

Även om Jonas är hemma med dom så vill jag inte va ifrån dom.

Dom är ju ändå mina goingar och jag missar ju en hel dag med dom.

Men de kommernog gå bra.. Man kanske fäller nån tår eller så bara tänka att kommer få se dom snart igen =)

Våra godingar  


Jonas har jobbat i 3 dagar nu.. Och de har gått bra här hemma. Men måste försöka ta mig ut lite. Kan inte bara vara hemma. Men de är ett helt företag att ta på 3 barn och in i vagnen innan man kommer iväg. Man blir helt slut bara av de..

Och killarna tycker inte om att ligga still i vagnen så man måste vara snabb..

Man får la ta på sig själv först, sen Flisa och sen killarna.

Men men ska försöka komma ut lite nästa vecka =D

Om de är fint väder vill säga.


Nä duscha va de ja..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Av Linda - 4 maj 2012 19:04

Helgen kommen nu då.

Nu kommer man sätta mer värde på helgerna än innan..

Då kunde vu göra vad vi ville när vi ville. Nu måste vi vänta tills helgen innan vi kan hitta på saker.

Men men de går de oxå..


Trött som vanligt är jag iaf..

Så de blir en lugn kväll.. Duscha ska jag göra sen..

När alla 3 har somnat..


Idag har vi lekt och myst. Ätit lunch och grejat här hemma..

Ska ta disken snart efter maten..

Blir la om en stund..


Finns inget att se på på tv direkt heller..


Flisa somna utan ett ljud ikväll. Gjorde hon igår oxå.. Min duktiga lilla mysfia..


Nä ska la kika runt lite på nätet sen duscha.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards