Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Linda - 30 april 2012 18:06

Ja siste april idag då. Tiden går fort.


Sitter ute med Felix iknät sominte vill sova. Freddy nanar gott och Jonas och Flisa är i Ljung och hämtar min telegon som Flisa lagt i mormors väska..

Dom kom hit i eftermiddag medans Jonas greja altan.. Så grilla vi lite. Har ont i min visdomstand..

Men de går la över =)


Fick båda bra och dåliga  nyheter idag.. Dom glada är att Jonas fått jobb på Benders och börjar på onsdag.. Jisses hur ska jag klara 3 st själv????

Kommer va sjukt trött. Men ska inte klaga.. Har ju satt mina guldklimpar till världen så =)

De dåliga vill jag inte ta här.. Men har hänt min kusin John en sak.



Nu börjar Felix tröttna på att kika när morsan bloggar.. så får lägga han =)


Ha de bra..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards