Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Linda - 28 april 2012 21:49

Lördag igen.. Fort de går.


Fick lite huvudvärk nu på kvällen. Men inte så konstigt då jag hållt igång mest hela dagen.

Linda va här en sväng och hälsa på och de va matning av bebisar och blöjbyte och Flisa vakna så va inte mycke man satt still. Sen börja jag med maten.

3 skrikiga barn 2 händer och maten stod på spisen.. Jonas höll på med altanen. Så till slut så gick jag och sa till han att jag behövde lite hjälp.

Sen kom Carina hit och åt mat med oss. Och Roger oxå ;)

Han va redan här..


Sen greja dom igen och jag la Flisa för natten och killarna har nyss somnat. Jonas är i affären och höper Ipren..

Nu börjar de likna något där ute på altan =) Ska ta bild imorn tänkte jag..


Funderar på att lägga mig och läsa lite. Håller på med Leif GW Persson än. Men är snart klar..

Sen ska jag återta min Carina Gerhardsen.

VyssanLull är de som är på tur.

(Klicka)


Men har Johan Theorin Sankta Psyko oxå att läsa.

Så får se vilken jag tar först..


Imorn kommer Jessica + familj på besök =)

Sen blir de lugnt..


Så ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards