Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Linda - 1 april 2012 20:35

Go (trött) kväll.

Är hemma från plastpartyt nu. Och de va trevligt. Fick goda mackor och kakor =)

Köpte en lite Mini kvartett..

(klicka)

Den är lite och jätte söt =)


Och vilket skit väder de va på vägen hem. Först hagel sen snö.. Lite läskigt att köra då vi har sommardäck på =( Men hem kom vi iaf.

Så nu väntar jag på Jonas ska komma hem från innebandyn..

Och jag kikar på Så ska de Låta =)


Är sugen på något. Tycker inte om kvällar =( Blir alltid sugen på något då*suck*


Tja jag har inte så mycke att skriva faktiskt!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards