Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Linda - 19 april 2012 20:55

Go kväll..


Har så ont i benen.. vet inte varför för har inte gjort nåt speciellt idag. Vart ute och kikat lite på altan bygget.

Flisa sprang runt och greja. Felix låg ute i vagnen och sov och Freddy låg och sov inne.


Va händer i helgen då? Kalar för William och Robin på söndag.

Annars blir de la att greja där ute.


Kollar lite hockey men är inget fan av de men Brynäs leder så dom kan vinna guld idag. Så de är la bra.

Men har slått över till 3an.. Revenge börjar nu.

Vart kycklinggryta och ris till middag idag. Va gott...

Imorn blir de Lax a la Louise som den heter i mitt receptblock =)

Med ris..


Synd att de är så dyrt med lax men nån gång får man lyxa till de.


Nä nu börjar Revenge.


Så ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 19 april 2012 09:35

Gooo mööörning..


Då va de torsdag då. Veckan snart slut och helgen börjar.

Va de inte nyss helg?

Känner mig inte helt 100 idag men bättre än igår iaf =) Något bra.

Jonas är och handlar med lillfisen. Och Felix sover och Freddy ligger och vrider och väder sig i sängen. Han är trött men han somnar inte. Vet inte hur många ggr jag vart och vridit på mobilen.

Som precis slutade spela..


Natten har vart bra. Somna vid 2 ungefär.. Sen sov jag till 6 då ville killarna ha nappen sen sov vi till 7 då Flisa vakna. Men då gick Jonas upp för jag gick upp igår. Men sen vakna killarna strax efter så jag fick bara ligga ca 30 minuter ^^


Så nu sover Freddy.. Han ville ha lite mys från sin mamma ;)


Funderar på om jag skulle dela på dom inatt. Nu börjar dom verkligen störa varandra.. Eller mer Felix som stör Freddy. Knör ut kan i kanten så han har typ hela sängen för sig själv.

Så ska se om Jonas hinner bära upp den idag.

Han ska greja med altanen..


Längtar tills de är klart =)


Jaja får la försöka göra lite tvätt och disk nu när jag inte har en liten Flisa som ska klättra in i diskmaskinen när jag ska plocka i och ur ;)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 19 april 2012 09:35

Gooo mööörning..


Då va de torsdag då. Veckan snart slut och helgen börjar.

Va de inte nyss helg?

Känner mig inte helt 100 idag men bättre än igår iaf =) Något bra.

Jonas är och handlar med lillfisen. Och Felix sover och Freddy ligger och vrider och väder sig i sängen. Han är trött men han somnar inte. Vet inte hur många ggr jag vart och vridit på mobilen.

Som precis slutade spela..


Natten har vart bra. Somna vid 2 ungefär.. Sen sov jag till 6 då ville killarna ha nappen sen sov vi till 7 då Flisa vakna. Men då gick Jonas upp för jag gick upp igår. Men sen vakna killarna strax efter så jag fick bara ligga ca 30 minuter ^^


Så nu sover Freddy.. Han ville ha lite mys från sin mamma ;)


Funderar på om jag skulle dela på dom inatt. Nu börjar dom verkligen störa varandra.. Eller mer Felix som stör Freddy. Knör ut kan i kanten så han har typ hela sängen för sig själv.

Så ska se om Jonas hinner bära upp den idag.

Han ska greja med altanen..


Längtar tills de är klart =)


Jaja får la försöka göra lite tvätt och disk nu när jag inte har en liten Flisa som ska klättra in i diskmaskinen när jag ska plocka i och ur ;)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards