Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Linda - 20 april 2012 22:34

Funderar på att fixa om bloggen lite. Men vet inte hur.

Får la greja lite och kika.. Så när jag har ork och lust så kommer jag börja lite..

Får se när de blir och om de blir.


Såg idag att Felix och Freddy vuxit ur bilstolen snart.. Får man byta innan 9 månaders ålder?

Men dom väger ju "bara" 7 kg och vet inte hur många kg dom andra stolarna är ifrån.


Baka förut oxå. Kladdmuffins.. Och dom gick allt att äta.


Och vakna på dåligt humör idag.. Ville bara lägga mig under täcket och sova bort dagen. Men som mamma kan man inte de. Inte som pappa heller.. Och vi skulle in till Coop och handla så va tvungen att gå upp.

Men humöret gick över =)

Men nu börjar jag bli trött så får la lägga mig snart.


Imorn ska jag träffa Nea och Therese. Bara vi.. Ska bli kul. Och skönt att va barnfri.. Fast jag alltid saknar mina barn =)


Nä nu stänger jag ner för i kväll..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 20 april 2012 21:17

 

Av Linda - 20 april 2012 20:47

Go quall...


Då va helgen framme..

Funderar på att tejpa upp ögonlocken så dom inte redan åker igen ;)

Men gör nog lite ont så hoppar de..


Gjorde om en bild precis på Flisa.


(klicka)


Eftersom picknik har stängt ner så finns de lite andra sidor att greja bilder med. Så provade detta =)

Enkel va sidan.


Jonas har grejat med altanen idag.. Så snart är golvet på börjat.

Vet inte vad jag ska skriva idag?


Ska fixa tackkorten för dopet tänkte jag.


Nä skriver lite senare när jag vet vad jag ska förtälja..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards