Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Linda - 26 april 2012 20:33

Ja då va kvällen frame.. De är fortfarande ljust och kl är 20,33..

Snart är sommaren här. Men först ska vi ta oss igenom regn och rusk =)


Idag har vi vart på Blombacka en sväng.. Efteråt åkte vi till Skara och handla lite små saker på ÖoB.. Gick till SkoKanonen som har utförsäljning och fick köpt mig 1 par och Jonas 1 par. Tyckte inte de fanns något direkt till Flisa =(

Sen vart de Coop för lite mat och sen hem. Flisa fick mat och Jonas mata killarna.. Så kom min kusin Sara på besök =)

Och hennes kompis.

Va trevligt att få lite besök från Trollhättan =)


Har grejat lite bilder nu ikväll.


   

(klicka så blir dom större)


Ska även fick i ordning korten jag beställt till min farmor och gamelfarmor =)

Tänkte ha med dom till kalaset vi ska på den 12/5.. Så hoppas dom blir glada =)


Funderar på om jag skulle fixa lite mat. Har inte hunnit med detta idag än. Eller nä nu ljög ja. Åt lite kex hos Jonas föräldrar och sen köpte jag en korv på Coop för kände att blodsockret sjönk.

(Flisa är jag noga med maten så hon har självklart ätit)


Nä får la se vad jag ska göra i min ensamhet nu..

Jonas är på Blombacka och målar. Jag hade velat måla men eftersom Sara kom och barnen behöver sova så fick Jonas fixa..


Kanske skulle hänga upp tvätten..


Go kväll på er..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards