Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Linda - 23 april 2012 20:41

Urch va jag fryser.. På gå att bli sjuk. Hoppas inte de. Orkar eller vill inte bli sjuk. Fast de vill eller orkar la ingen ;)

Nu är golvet lagt iaf. Så nu är de staket och tak kvar..

Hade lite magkramp och mådde sjukt illa imorses.. Försvann efter ett tag så tog disken och lekt med barnen och bakat kaka.. Medans Jonas greja ute..

TÄnkte att jag tar en promenad medans de inte är regn och de är skönt ute..

Börja gå och efter en stund kände jag mig svimfärdig.. illamående m.m Och magen börja krampa som fan!!!

Visste att Jonas skulle åka till Blombacka så hoppades på att han inte skulle åka innan jag hann hem. Ifall jag inte skulle orka hem. Och de va precis så jag orka ta mig hem..


Jonas tog barnen sen släppte magen lite.. Och nu kommer de till och från hela tiden.


Jaja slut på gnäll nu!


Imorn händer inte så mycke.. Onsdag ska jag köra Linnea till Skövde och sen skulle min kusin Sara komma..

Nä ska ta ett täcke och lägga mig på soffan nu =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 23 april 2012 11:24

Its not a good morning..

Eller jo för jag fick sova länge..

Men de fick jag för jag har så sjukt ont i magen och mår jätte illa.

Tror jag ska ha mens men vet inte.. Så funderar på om de är de som spökar.

Men men.. Löser la sig.

Bara att bita ihop.


Jonas grejar altan.. Flisa sover på soffan och killarna börjar vakna tillf ör lite mat..


Så får ta dom.


Ha de bra.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards