Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 13 april 2012

...

Av Linda - 13 april 2012 21:57

Ja då va kvällen här. Ska snart sova lite.. Ska la se Big Brother först.

Och ge killarna mat.

Jonas duschar så efter de blir de la matning. Brukar ta med maten upp och mata i sängen framför TV:n.


Min mage har lugnat ner sig lite =) Vet inte varför den blir sån ibland. Har blivit så efter denna graviditet.

Men är mycke som inte är som de ska med mig efter denna graviditet. Är glömsk(men de är vanligt som mamma), ibaldn fattar jag inte när nån förklarar saker för mig(fast de kanske inte är nytt för er ;) Men för mig som märkt de nu =p )


Tänkte skriva en del nu men Freddt vakna nu så får la gå in och ta han. Han är nog redan hungrig.


Så hörs imorn.. Natti på er =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 13 april 2012 15:52

Ja då va de helg då.. Som snart är över. Känner mig negativ till 1000. Men är för min mage är kass :-(Ont som fan har jag. Och är själv med barnen.. Jonas är och köper virke till altanen.Hade tänkt plocka lite och fixa disken. Men de är inte lätt när Flisa ska va i famnen så fort jag ställer mig upp.. Och så är de matning och blöjbte efter varandra. Somnar den ena vaknar den andre och så håller dom på så.. Så nu är Freddy vaken och Felix sover. Nyss va de tvärtom. Men Jonas kommer snart så får greja då :-)jaja ska ta Freddy nu som inte vill ligga i babysittern längre.Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards