Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Linda - 27 april 2012 21:39

Helg nu då!

Vad har vi gjort idag då?

Städa lite.. Suttit i telefon en del.. Lagat mat. Gott kött och hemma gjorda klyftisar =)

Sen packa vi väskorna och åkte till mamma och pappa och hälsa på.

Så kom hem runt halv 9 nu ikväll. Jossan och Tommy va oxå där..

Imorn blir de kanske att greja altan igen..

Får la se vad vädret tillåter..


Jag ska börja Lösenordskydda vissa inlägg. Känner att jag har massor jag måste skriva av mig om.. Som jag inte vill dela med mig.

Eller så sätter jag mig och skriver ner de i en bok. Får se. Men måste skiva av mig iaf.


Har betalat månadens räkningar.. Känns skänt när de är gjort men mindre kul att göra de.


Så ni får la ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards