Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Linda - 24 december 2011 01:01

Då har de vart julafton i 1 timme och 1 minut.

Idag skulle våra små goingar ha fötts.


Har tråkigt..


Borde sova men killarna håller igång redan så känner att de inte är nån ide att lägga sig. Så vi kommer nog komma i säng runt 3 tror jag.

Och sova till 8 typ.


När kl slår 00,00 så är de precis som de är nån som väcker upp dom och dom ska hålla på och krångla.

Oftast är de bara 1 av dom. Freddy har hållt igång i några dagar och idag är de bägge*suck*

Men men de är bara att stå ut. Har ju satt dom till världen så  

Och de kommer ju bli bättre ju äldre dom blir..


Har fixat lite tvätt nu ikväll. De vi ska ha på oss imorn så nu är de bara badning av killarna kvar.

De får bli imorgon.


I år ska vi ju fira julafton hos Jonas föräldrar. Och juldagen hos mina föräldrar. Är lite konstigt att inte fira själva julafton med mamma & pappa som man gjort 23 år innan men nu är de 2:dra året som jag firar själva julafton hos svärföräldrarna.. Förra året va vi hos mamma  


Längtar till min säng nu! Men men ingen ide att längta efter den....

Kanske skulle spela lite Donky Kong medans man väntar på att goingarna ska lugna sig.


Sov gott allihop  


Jonas, Flisa, Felix & Freddy     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards