Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Linda - 15 december 2011 20:47

Idag är jag glad trots huvudvärk!

Vart på återbesök på NEO och behövde inte operera våra små killar  

Vägde och mätte dom oxå.

Felix vägde i fredags 3160 g och va 50 lång och idag vägde han 3645 g och va 51 lång. Gått upp 500 g på 6 dagar och växt 1 cm.

Freddy vägde i fredags 3080 g och va 50 lång och idag vägde han 3525 g och va 51 lång.

Så han har oxå en växtuppgång på 500 g. Och de värmer i mamma hjärtat när dom går upp som dom ska.

Flisan har ju alltid vart lite krånglig med maten. Eller inte krånglig men hon går sakta upp i vikt fast hon följer sin kurva som hon ska.

Men sist så hade hon gått från 8586g (tror jag, runt 8500 iaf) till 9080g så lite lite på 1månad.

Men hon äter ju bra så.

När Flisa va 1 månad vägde hon 3030g.. Men så va hon ju lite mindre oxå.. 2205 g så är la därför..

Men dom äter större mängd än va hon gjorde. När hon va 1 månad åt hon 90 ml och killarna äter ca 135ml så är lite skillnad..


Och Jossan va barnvakt så körde hem henne förut.

Så nu har vi ätit lite mat och ska lägga Flisan. Hon sov lite sen middag idag så då fick hon va uppe lite längre.

Imorn är de BVC för killarna men har ringt och lämnat ett medelande att vi vägde dom idag så vi kanske inte behöver komma imorn. Får se vad hon säger när hon ringer imorn bitti.


Jaja ska plocka lite med disken och så nu. Är stökigt här igen  


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Av Linda - 15 december 2011 08:42

God morgon. Uppe med tuppen idqg.. Fast känns som jag knappt lagt mig.Somna vid 4 inatt och nu är jag uppe för Jossan ska vara barnvakt åt Flisa idag då de är lättare utan henne vid läkarbesöket. Så hon kommer nog vilken sekund som helst =)färgade håret igår så får se hur de ser ut i dax ljus idag =) tycker inte om att mobil blogga för de blir så konstigt med texten. Blir inga mellanrum mellan typ smilisar och texten m.m så är tråkigt. Men orka inte ha datan i knät =p... Så ni får leva med att de ser lite konstigt ut och jobbigt att läsa ibland. Kännar ni för får ni gärna lämna en liten kommentar vilka ni är som läser min blogg.. Även dom jag redan vet ;)Brukar inte publicera vilka de är om man inte vill så vill ni inte synas på kommentrerna så säg till =)hhmm nu är kl 08,49 och bussen ska va här 08,40 så funderar på vart Jossan är. Tar 5 högst 10 min att gå. Men de är klart de har bara gått 10 min så hon kommer nog snart. Annars får jag efterlysa henne snart ;)Jaja ha de gött så återkommer jag o hur dagen gick. Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards