Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Linda - 3 december 2011 18:15

Jessica tog massa kort när hon va här förut så fick hon ett kort på mig och Flisan ihop. Så jag snodde de av henne  

Tänkte göra en förstoring på de om de går.


Här kommer bilden iaf..

Min lilla mys  

    

Av Linda - 3 december 2011 13:42

Regninga lördag.. Så tråkigt väder.

Visst är de skönt att de inte är äckligt varmt men de är inte sånt här väder jag vill ha  

Vill ha snö.

Snöade visst mellan Borås och Vårgårda idag.

Fuskigt!!


Idag har Jessica + familj vart här. Så nu väntar jag på att de ska komma upp kort på killarna från henne  

Flisa sover lite middag nu så när hon vaknat så ska vi åka till Linnea och Niclas och hälsa på. Ska lämnalite kläder och kika in deras nya lgh.


Ser att jag glömde lägga upp Flisas klänning hon ska ha på julen..

(Tryck på bilden så blir den större)

Kommer bli så söt i den  

Felicia har sovit hela natten inatt. Min duktiga tjej  

Kände nog på sig att mamma och pappa behövde sova. Ävenfast de är Jonas som går upp. Vet inte när jag kan börja bära henne? Nån som vet hur länge man ska vänta med snitt? Jag lyfter henne ju och så ibland och bär henne men märker att jag blöder mer om jag bärt henne för mycke.


Är lite trött idag. Killarna har sovit bra men runt halv 4-4 så vakna dom bägge och ville inte somna om så vi la dom ihop med oss och då kom dom till ro.

 Är skönt att dom ändå kommer till ro med de "lilla"..

Dom är verkligen inte som Flisan. Hon tycker inte om att ligga med oss, inte använda napp och sov väldigt mycke i början.

Killarna är mer vakna än vad hon va i denna veckan och är väldigt snuttiga med snuttefilt och napp, vill gärna ligga med oss m.m

Men dom är jätte snälla. Tyvärr har Felix fått svamp i munnen  

Stackarn. Så nu ger vi vichyvatten flera ggr om dagen.

Hoppas de försvinner snart.


Jaja ska ge dom lite mat nu så kanske man skulle börja med maten sen.

Kotletter och potatis står på menyn idag.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards