Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Linda - 4 december 2011 22:51

Söndag kväll är här. Veckan är snart slut och en ny börjar. Snart jul!!!

Märks de? Ööhh nä..*suck*


Idag har vi vart hos mamma och pappa pch hälsat på. Fikade med bullar och kaffe. Och pratade.. Tiden gick jätte fort när vi va där.

Så runt 19 tiden åkte vi hem. Flisa va jätte trött då.

Men hon tyckte de va roligt hos mormor och morfar. Busade med dom och tog både mormor och morfars mobiler och lekte med  

Va inget gnäll från henne alls förens vi skulle åka hem typ  


Tar ju fragmin sprutor i magen varje dag. Och för varje dag som går så blir jag mer och och mer nervös för att ta dom? Varför är de så tro?

Fick in den lite sentt en dag så då gick de jätte segt att trycka in resten av nålen och så har de blivit 1 gång till efter de. Och är nogatt jag blir rädd att de ska bli så varje gång. Så idag stod jag och tveka i 5 minuter innan jag vågade sticka mig  

Men idag gjorde de ont och blödde lite.

Men men de är "bara" 4 veckor kvar att ta dom..


Jonas sitter och kikar på Walking Dead. Men de tog slut nu så får se vad som kommer på tv nu!

Duschade aldrig förut så kanske skulle hoppa in i duschen nu innan läggdax ist? Är rätt gött att duscha innan man somnar.

Känns som jag börjar bli förkyld  


Blev sen middag idag. Kyckling med ris och beasås. Men vart runt 21 tiden vi åt middag. Tycker inte om att äta så sent.. Men men så blir de om man inte vart hemma.

Ska gå och diska nappflaskor nu*suck*.. Känns som man gör de hela tiden. Men de går åt när man ska mäta upp bröstmjöl och sen ersättning..


Så hade bra så skriver jag la imorn.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Av Linda - 4 december 2011 14:39

Söndag eftermiddag nu då. Och jag har faktiskt nyss gått upp. Jonas lät mig sova idag, eller ja jag va uppe vid halv 10 och hjälpte till med matningen. Sen skulle vi sova igen men då vakna Flisa så Jonas gick upp. Ska åka hem till mina föräldrar nu. Så skriver mer sen. Jonas , Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards