Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Linda - 2 december 2011 23:25

Fredag kväll börjar gå till sin ända.

Dagen har gått fort.

Vad har vi gjort idag då? Ja BVC vet ni ju om.. sen att Jonas hjälpte Andrew.. När dom va klara åkte jag in och hade egentid på COOP och handlade lite. Skönt att gå i lugn och ro och handla och utan att bli anfådd eller få ont.

Sen hem och rensa ur kylen och in med de man handlat. Sen vart de lite matningar och jag lagade middag.. jag lagade middagen   Har inte gjort de sen september. Jonas har ändå gjort de sen jag kom hem för jag har lite svårt att stå länge.

Och de kan jag säga märktes..  Gjorde köttfärs- och potatisgratäng och då ska de ju skalas potatis och i maskinen som skär dom i skivor ochs enska löken fixat och köttfärsen göras. Så blev sitta i soffan medans den stod i ugnen.. Och jag har vart lite lat så har inte tagit hand om disken än. Får bli imorn innan Jessica kommer.

Håller på med lite tvätt just nu. Ska få de rent och torrt tills jag ska till Linnea  


Kommer en liten bild på Freddy här oxå som Jossan tagit.

(Klicka på den så blir den större)


När Andrew och hans syster va här häromdagen så fick killarna massa kläder av dom. Och så va de en body med från Lindex som de va en slips på och en väst som va på framsidan.. Jätte söt så tänkte köpa en till så dom kunde ha på julafton men så va dom slut i 56 när vi va i Skövde så hittade en annan söt ist..

   

(Klicka på så blir dom större)

Så nån av dom ska ha denna.. Tyvärr hade inte Lindex bild på den andra bodyn men ska försöka få upp bild på den nån dag.


Annars ikväll har vi bara myst i soffan och matat.. Väntar på att kl ska bli 1 så dom ska äta.. Sen blir de sängen för oss.. Till 5-6 ungefär.


Följer en blogg som jag inte kan sluta följa. Kan inte ens föreställa mig hur dom har de faktiskt.. Jag tyckte våran NEO tid med Flisa va hemsk och då va hon inte ens sjuk eller så..

Men här är adressen ifall ni vill läsa www.lisadecker.bloggplatsen.se


Hatar att de inte funkar att länka. Gör som jag alltid gjort förut men nu har de inte funkat dom senaste ggr jag prövat  


Jonas sitter och spelar ps3.. Hot Presuit(?).. Need for Speed är de iaf!!


Nä ska kika lite kläder nu!

Sov gott ialihop..


Jonas, Felicia, Felix & Freddy    

Av Linda - 2 december 2011 13:00

Första fredagen i december idag. Och solen lyser och ser ut som de är tidig sommar morgon!!!!!!

Tråkigt!!!

Jonas hjälper Andrew att byta däck och jag kikar lite tv och bara är.

Är trött idag. Freddy har inte kommit till ro inatt. Han har gråtit och gnytt och så. Men somna runt 3-halv 4 och sen va de mat vid 5.. Så skulle vi upp tidigt för BVC kom på hembesök.


Den dagen vi fick åka hem från NEO så säger läkarn att killarna kanske behöver operera skallen för dom har legat för tätt ihop. Först tänkte jag inte så mycke på de men sen när vi kom hem och satt is offan och jag börja fundera på vad hon sagt så slog de mej att blir de operation måste dom ju sövas. Direkt börja tankarna snurra och tänkte vad finns de för risker? Kommer dom ha ont? Men ska jag va ifrån Jonas och Flisa igen? Hinner dom operar innan hjärnan blir förstor? m.m Men nu när man kollar på huvudena så ser man att dom blivit lite mer "normala" och verkar som skallen börjar växa isär som den ska. Och de tyckte BVC oxå..

Tycker de va lite onödigt att säga till mig om operationen faktiskt.. De har ju oroat mig varje dag. 

Hade vart bättreom vi bara fått tid till återbesök och förklarat för oss sen vad som hände och så..

Ska in den 15/12 så vill att tiden ska gå fortare..


Iaf så gick BVC besöket bra idag.. Båda hade gått upp massor.. Felix vägde 2790g i måndags och idag 2900 g och Freddy vägde 2640g i måndags och idag 2900 g.. Trodde först de va fel på vågen men icke då.. Dom väger precis lika  

Våra små skruttar.

Flisa va med och tittade hela tiden och skulle vara med när vi prata.. Men lekte massor oxå.


Idag händer inte så mycke mer än att jag ska åka in och handla om en liten stund. Sen blir de la lite fredagsmys kanske. Imorn kommer Jessica + familj och så ska vi hälsa på Linnea.. Dom har flyttat till en större lgh så är så nyfiken på hur de ser ut.. Och även träffa Linnea och lilla Alice. Ska tvätta upp lite kläder till Alice som är försmått för Flisan som hon ska få  


Nu börjar nån av dom vakna och vill ha mat hör jag. Så får ta dom.


Jonas, Felicia, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards