Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Linda - 23 december 2011 18:54

Börjar blir klara med hemmet och julklapparna. Sitter och vilar ryggen lite.

Har badat med Flisa och de tyckte hon va kul att mamma badade.

Hon har börjat stå utan stöd i nån sekund(ja lite sent kanske men hon är ju prematur oxå)..

Och när vi bada så helt plötsligt bara stod hon utan att hålla i mig eller karet i nästan 15 sekunder   Hon stod säkert längre för tog ett tag innan jag förstod att hon int höll i nåt.

Hon tycker de är så kul att träna att stå själv.


När Jonas duschat klart ska vi mata killarna sen ska han till Blombacka och lämna resesängen och julklappar så vi inte har så mycke att köra imorn dit  


Nu ska jag fortsätta plocka..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy    







Av Linda - 23 december 2011 14:20

Ja de är farligt att sätta sig ner i 1 minut  

Mamam ringde så skulle föra över pengar för en julklapp hon köpt åt mig.. Och vips så hamna man på Facebook och sen börja man läsa dom dagliga bloggarna och sen skriver själv*suck*


Jag som hålelr på och städar.. Hade kommitin i riktigt städartag jö!!!!

Men ska nog komma igång igen snart. Är ju inget bra på TV heller så kan inte fastna där  

Men ska stänga av den nu.


Har nästan fått lite panik för att somna på kvällen. Vet att nån av dom kommer hålla på fram till 3-5 på morgonen(om de nu är morgon då) Så känns så onödigt att somna.. För jag blir så himla trött och sur när jag blir väckt så. Ochtyvärr är de Jonas som får stå ut med min durhet på natten. Men bara jag vaknar till så försvinner de sura och jag ger han en puss  

Han ska ju inte gå upp hela tiden för att ge napp eller byta blöja eller va de nu är de är dom vill. Men ibland är jag så trött så jag fattar inte att dom är vakna. Så har sagt att han måste väcka mig så får jag va sur i 2 minuter..


Imorn skulle mina små godingar föddas egentligen. Är super glad att dom inte kom då. Fast hade inte kommit så långt för dom hade satt igång mig i v38 om dom inte kommit då. Och de va för 2 veckor sen.. Men vill inte ha december barn(inget fel på dom men är ju jul och allt så vill att dom ska ha en "egen" månad, sen har vi så många som fyller år redan i december).

Ska försöka komma ihåg att ringa farmor ikväll oxå. Men så fort de finns tid över till annat är man så sjukt trött så man bara sitter i soffan.

Knappt man orkar äta.


Nä städa va de ja!!!!

Jonas, Flisa, Felix & Freddy  

Får ni en julbild av mig.. 


God Jul!

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards