Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Linda - 1 december 2011 13:06

Första december idag. Seriöst.. är de julafton om 23 dagar? Tittar man ut så ser de ut som de är början på våren eller sen höst..

Ingen julkänsla här inte.


Har haft Pia på lite fika idag. Hon hade med sig egen fika för hade inget hemma   Ska in senare och handla för va meningen att hon skulle komma en annan dag så därför hade jag inget hemma.

Men de va trevligt att hon kom iaf  

Jonas sitter och matar Felix, Freddy  & Flisa sover men ska snart väcka Freddy så han får mat. Och jag pumpar.

Passar på att skriva lite undertiden.


Ska städa lite idag. Dammsuga och torka golv och fixa lite. BVC har hembesök imorgon.. Så dom kommer kl 10 imorn..

Tycker mycke om min BVC-sköterska så är glad att jag fick henne. Hon lyssna och ger bra förslag men tvingar en inte till nåt. Vet andra som har otur med sina BM:s. Men våran är mer typ att "försök att inte Flisa kollar tv" eller "försök att ge lite mat eller prova den sorten" m.m Inte att så får ni inte göra m.m


Börjar bli lite trött nu. Får nog bli lite vila sen.

Eller så får jag passa på nu medans Flisan sover.


 Nä ska ta Freddy nu så han får mat i sig oxå!


Jonas, Felicia, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards