Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Linda - 10 december 2011 21:42

Dagen har gått fort tycker jag..

Redan 22 snart..

Iof så sov jag ända till 13 typ  

Hade lite huvudvärk så fråga Jonas om jag fick ligga kvar en liten stund men blev lite längre än stund  

Men men sen när killarnan fått mat och jag gjort mig i ordning så hämtade jag pappa och åkte till Nossebro och hämtade ett akvarium och hem och laga mat och pappa busa med Flisa. Sen kom hans jobbar kompis och hämtade han för dom skulle på julbord inne i Skara.

Sen har de vart full rulle med matningar, blöjbyte och läggning av Flisa.

Fick se att mjölkersättningen nästan va slut så Jonas åkte in och handla de..

Så nu ska vi fortsätta med vårat X-Men maraton. Började med de igår men så vart jag lite trött så somnade  


Så mer har inte hänt här..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy  


Just de tror inte att länken jag la ut häromdagen funka.

Men här är adressen igen till bloggen jag läser..


http://lisadecker.bloggplatsen.se 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards