Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Linda - 12 december 2011 12:42

Måndag idag då..

Ny vecka.. men knappt nya tag. För här händer samma hela tiden.

Som ni redan vet så behöver inte upprepa mig  

Förutom att jag idag har vart hos frissan.. Toppade de lite bara. Och imorn ska Flisan till tandläkarn.. Hur de nu ska gå.

Och fredag är de BVC som gäller. Jo just de på torsdag ska vi in till NEO på besök och ska kolla killarnas huvuden.

Och hoppas på att vi slipper operera dom. Håller mina tummar och tår!!


Mamma, pappa & Jossan ska till Ullared imorn vilket är jätte fuskit. Vill oxå dit!


Idag om 1 år så kommer de va sån hysteri med datumet igen. För då är de 12-12-12.


Ska baka litebullar idag tänkte jag. Efter killarna ätit sen. Så man slipper avbryta mitt i och ge dom mat.


Nu ska jag vila lite till HTG..


Jonas,Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards