Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Linda - 14 december 2011 15:12

Onsdag idag då.

Känns som denna vecka går sjukt sakta.

Är väl för man längtar till torsdag. Eller längtar och längtar men vill ha svar på om de blir att spendera tiden på sjukhus ett tag. Vilket jag inte hoppas.


Idag sov vi länge. Och då menar jag läääänge. Vakna 11,51 av att mobilen ringde och vart ltie chockad när jag såg va kl va.

Och Flisa sov!!! Eller hon började små vakna lite när jag pratade i telefonen.

Men de är ju bra på ett vis för då känner jag mig utvilad när vi får sova lite mellan matningarna..

Men så länge är lite för länge känns de som  

Hade dock lite migrän så Jonas gick upp med henne och jag låg kvar och bara blundade och lyssnade på killarna som små lät i sängen och på Jonas och Flisa som lekte där nere.


Nu har vi badat killarna och dom tyckte om de massor. Denna gången iaf..

Dom va lite gnälliga innan vi fick i dom men de är inte så konstigt när man tar av dom allt så dom är helt nakna.. Men så fort dom kom i badet så vart dom tysta och bara tittade.. Mysigt. Och Flisa stod och tittade på. Och skvätte massor.. Tyckte hon va kul.

Hon älskar ju vatten så  


Nu ska jag börja med maten så mer får ni inte från mig just nu!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards