Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linda - 18 oktober 2012 20:51

Jaha torsdag idag då.. Dagen har vart seg. Jag tycker om att ligga på soffan men idag så kröp de i hela kroppen. När jag ska ta de lugnt kan jag inte. Men orka inget så jag satt på en stol och gjorde en smet till en kaka. Efter mycke snurrande i huvudet så gick de bra. Sen ville jag ut i luften så åktevocj hämta Flisa på dagis. Inte de lättaste då de skulle protesteras.. Men satt ner lite efter brottningen så gick de bra. Sen va de lugnt och Jossan ocj Tommy kom. När dom åkt va jag så trött och snurrig så har legat på soffan sen dess.. Sovit lite!
Men nu ligger jag och kollar på Unce upon ā time. Och Jonas snarkar på soffan..
Är julmust sugen till Max!! Men har ingen hemma =(

Så ni får la ha en bra kväll av den lilla som återstår =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 17 oktober 2012 22:10

Go kväll..

Har inte haft lust eller ork att blogga. Dock har jag inte vart borta så länge ;) men hade inte tänkte skriva alls men har lite tråkigt så..

Idag har Jonas vart hemma så jag har vart iväg till vårdcentralen. Jag har blivit mer snurrig och huvudvärk. Även ont i bröstet. Men inte lika ont som i fredags. Så halv 4a fick jag tid. Och läkarn kom fram till att jag iaf har infektion i bröstkorgen. På vänster sida... Och snurrande visste han inte vad vid skulle göra med så han skicka en remiss till Lidköping så blir en helkropps röntgen. Hoppas de går sjukt fort...
Så Jonas får va hemma till måndag tyvärr för jag ska inte lyfta något tungt helst.

Ligger och kollar på Ink Master Sverige.. Är andra programmet så tycker de är väldigt bra :) sen när Jonas duschat klart så ska vi mysa med lite smörgås. ( ja jag vet man ska inte äta på kvällen men är man hungrig så äter man? )

Sen är de dax att sova. Så ha en skön kväll =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 15 oktober 2012 21:21

Då va måndag snart förbi.. Idag har bi mest tagit de lugnt. Killarna sov rätt länge i eftermiddag =)
Fika lite glasstårta och hade lite paket öppning. Flisa tyckte de va jätte kul att öppna. Sen vart de mat och dusch sen vart de sova för barnen.. Jonas sover han oxå. Men han går ju upp vid 4a så han behöver ju sova =)

Jag ligger och kollar på Ensam mamma söker =)

Imorn får vi se vad vi hittar på. Ha en skön kväll.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 15 oktober 2012 13:19

Som har ett humör som heter duga.. Hon vet verkligen vad hon vill.. Fyller 2 år idag =)
Just i denna stund så va hon bara 52 minuter gammal. Känns overkligt att jag har barn som är 2 år..


Idag mår ja sådär.. Lite snurrig i huvudet än så försöker ta de lugnt men är själv idag med alla 3. Jonas jobbar och flisa hade hista imorses så ville ha henne hemma idag. Men onsdag får hon allt gå om hon inte hostar så oxå.

Vi ligger och kollar på Rapunzel i soffan medans killarna sover. Hoppas på att dom sover tills Jonas kommer hem =)

Nu kommer Flisa och vill kramas så avsluta här för kramas hellre med henne ;)
Fina blåmärken man får när som sprutar in koksalt i en kanyl som sitter fel. Va inte skönt kan jag säga =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 14 oktober 2012 22:30

Go kväll.
Då va helgen snart till ända.. Lika tråkigt som vanligt. Men men...

Imorn fyller våran underbara lilla Fisa Lisa 2 år. 12,30 om man ska vara exakt. Våran lilla mysfia <3

Idag har jag mått sådär.. Mer illamående och snurrig i huvudet. Och nu på kvällen har jag ont i vänster arm. Får nog blir till att ringa vi imorn och se om man kan få någon tid i veckan.

Nu sover 4/5 så kag ska lägga mig när jag kollat klart på "all about Steve"..

Nu är reklamen slut så får kolla klart på filmen =)

Natti på er.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 13 oktober 2012 15:40

Ja min "vika kläder fredag" vart inte som planerat. Hade vart hos Jonas föräldrar till 19 ca och åkte hem.. Bytte om och Jonas börja göra ordning barnen för sängen. Så helt plötsligt från ingenstans fick jag jätte ont i bröstet på vänster sida. Vart rädd och jätte lessen. De strålade ut i vänster armen och fick svårt att andas.
Så Jonas tvinga mig ringa någon.. Så ringde 1177 som bad mig ringa 112 direkt. Och efter de va ambulansen här på typ 10-15 minuter.
Så fick åka med in. Där unna träffa jag 2 sköterskor som inte va direkt trevliga. Efter en stund va de personalbyte och fick 2 jätte bra sköterskor. Som va jätte trevliga och mysuga.. Mitt blodtryck va så himla högt att dom inte visste vad dom skulle göra. Pulsen låg på 150+ så fick morfin för att få ner allt. Men de gick la inte så bra. Förens vi kom in till akuten. Då hade de lugnat sig en del. Låg mest och tänkte på stackars Jonas som stod breve innan ambulansen kom och såg mig så ledsen och hade ont utan att kunna göra något. Men lugn som han är så tog han allt bra..

På akuten trodde dom de va en propp i lungan då jag har apc-r men inte va de de.. Så enda förklaringen dom hade va att något i lungan hade retat nåt kärl eller så till hjärtat så de hade krampat.. Så ville jag fick jag åka hem.. Och de vill man ju ;)
Så Linda kom och tog barnen och Jonas hämta mig. Börja må massa illa i bilen så ville bara hem. Hela huvudet kändes tungt så jag somna rätt fort hemma. Så idag och imorn är de vila som gäller. Jonas har vart och handlat själv med barnen och nu lagar han mat medans jag ligger i sängen.. Kan man inte annat än att älska honom <3
Han är bäst helt klart!!

Nu ska jag blunda lite. Hej svejs.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 12 oktober 2012 10:41

Äntligen fredag.. Fredag är nog den bästa dagen. Eller nä lördag är nog bästa dagen =)

Idag ska Elisabeth och Johan komma hit som är här från Gotland =) så får bjuda på min sommarkaka. Kan vi behöva i denna kylan.
Är lite mer förkyld idag men mår bättre.

I helgen ska vi inte göra så mycke. Ska till Jessica på söndag om jag mår bättre..

Nä börja göra mig i ordning kanske.

Jonas, flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 11 oktober 2012 20:57

Har lite soffmys med en sovandes man. Men men han sitter ju med mig iaf ^^
Mår la sådär nu.. Mådde bättre förut när jag fick sovit lite efter Jonas kom hem. Men nu mår jag dåligt igen =(

Sitter och kollar på Unce upon a time. Sen blir de revenge =)

Här är en bild på kakan jag gjorde igår =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards