Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Linda - 8 oktober 2012 20:14

Vår lilla älskling är sjuk..

Av Linda - 8 oktober 2012 14:52

Ja då va morgonen här.. Trodde aldrig denna morgonen skulle komma. Haft b jobbig natt.. Och jobbig menar jag med att vi inte är vana alla vid att vara vakna på natten. Så vi har nog haft en lätt natt mot vad andra kanske brukar ha ^^ men vi 3 tiden vakna flisa och kom till oss. Låg och sparka och grät om vart annat. Somna till och från.. Och samma för mig.. Fast jag skrek och spaka inte ;)


Så idag är de hemma dag från dagis och jag går breve en annan dag. Jag lät inte orka jobba så trött som jag är =(


Lova ju lite bilder oxå..


Här är bilder på toan och handfatet. Ljusrosa..
Och missen jag va och kolla på igår. Är den fortfarande ledig så blir de en present till Flisa =) Gustav tror jag den ska heta.
Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards