Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Linda - 26 oktober 2012 10:04

God morgon. Idag mås de mycke bättre. Igår va jag så tung i huvudet.. Hade så konstigt tryck.. Och de snurra till och från hela tiden. Så på dagis va dom så snälla så Flisa fick stanna till halv 3 så Jonas kunde hämta henne. Hade nog inte fixat de själv!
Hade tänkt åka till mormor igår men så skulle min kusin dit så kände att de kanske blir för mycke. Så ska åka någon dag snart. Idag komme Sara hit så ska höra hur hon tyckte mormor va igår..
Hon hade ju vart piggare i veckan så kan ju hoppas hon fortfarande är de.
Imorn ska vi ha kalas för våra 3 godingar =)
Blir lite lätt mat för orkar inte så mycke..

Bloggen blir lite lidande nu för har ingen ork eller lust. Och skriver jag så känns de som att jag mest gnäller.. Men har mycke funderingar på vad de kan va i huvudet så trycker på. Livrädd kanske är mer rätt ord!!

Jaja ska fixa lite här nu i lungt tempo =)
Ha en skön dag.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards