Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Linda - 9 oktober 2012 21:05

Har vart på mitt allra första föräldrarmöte.. De va kul och man fick träffa nästanalla föräldrar.

Så farfar Roger har vart här och passat våra små guldklimpar =)

Killarna sov men Flisa va vaken tills han åkte hem =)

Så nu siver hon så gott men hon hade feber när vi kom hem =( Så nu har hon fått alvedon och ligger nerbäddad i sin säng..


Imorn ska vi nog att äta fick m äggsås.. Men har aldrig gjort äggsås.. Hur gör man? En vanlig vit sås och sen lägger i äggen?

Någon som vet får gärna skriva detta..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 9 oktober 2012 07:11

God morgon...
Sovit relativt bra. Förutom att Flisa ville III redan vid 6*gäsp*.. Men hon va pigg och glad och febern va bort. 36,6 stanna den på.
Så nu ligger vi och kikar på Rapunzel och killar springer i gåstolarna. Men dom börjar tröttna på den nu så ska strax lyfta ur dom så dom får krypa runt. Och gå runt soffbordet.. Går riktigt fort nu =)

Tänkte blunda lite när jag lägger dom sen.. Inte somna utan bara vila ögonen.

Idag är de 2 år sen jag gick havabdeskapsförgiftning.. Skulle ha plastparty och mådde inte så mycke sämre än vanligt men väldigt andfådd.. Kunde knappt gå och såg ut som jag fått stryk. Pappa va hemma så han fråga om jag vart i slagsmål på natten. Men nej de va nog ingen fara.. Även fast de rann vatten ur benen och ansiktet. Att jag orka ha plastparty är en bra fråga. Sov dåligt till söndag och natten till måndag ringde jag fl. " ta 2 Alvedon och lägg dig" sagt och gjort men kunde inte sova. Litade på hon jg prata med och väntade tills kag hade tid hos mvc på onsdagen. Men hon skicka in mig till antenatalen direkt. Väl där insåg dom att jag inte skulle bli frisk från hf så fick bli ett planerat akutsnitt. Så 2 timmar senare börja dom ta ut de lilla miraklet som skulle sammansvetsa mig och Jonas för alltid <3 men hon skulle ju inte komma än? Va de mitt barn? Varför är hon här nu.. De va många frågor. Men dom kom först efter att jag kom hem från Neo. Hon skulle ju komma runt 24 november. Inte 15 oktober.. Så snart fyller våran älskade prinsessa 2 år. Hon börjar bli stor..

Nu ska jag busa lite ned killarna. Ha en skön dag.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards