Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Linda - 24 oktober 2012 11:11

Go förmiddag. Idag är de redan onsdag. Jonas har jobbat alla dagar än och de har funkat bra =) igår va jag väldigt snurrig och yr.. Men Pia va här så hon plock fram fikat och hjälpte mig =) sen vart de lite Thai mat..
Och barnen skulle sova och jag kolla mina tv serier. Jonas låg på soffan och sov =)

Idag försov vi oss =( vakna ca tio i 9 och ska va på dagis kl 9. Men drog iväg ett mess att Flisa kommer så fort som möjligt. Men utan stress så fixade jag välling, blöjbyte, påklädning och hinna va på dagis nästan 10 i 10 =)
Så nu slappar jag i soffan. Killarna kryper runt och leker med allt typ. Och bråkar om sakerna ibland.. Och ibland sitter dom och skrattar åt varandra och har de roligt ihop.

Och lilla Fiffi springer runt och hoppar och studerar killarna lite ibland. Hon är väldigt snäll för Felix drar gärna i henne och hon gör inget då. Men vi tar ju bort honom för sådär han inte göra ;) stackars pissen.

Ska snart lägga killarna så dom hinner sova tills de är dagis hämtning :)

Så kan jag kolla htg i fred ;)

Får se om jag skriver mer ikväll. Hoppas på att jag fått min remiss idag till röntgen.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards