Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Linda - 10 oktober 2012 22:45

Urch tror jag börjar bli sjuk =( Har inte tid eller ork med de. Ska ju gå breve imorn.. Sjukt pinsamt att ringa och säga att jag är sjuk =(

Men som jag mår nu orkar jag inte. Har ont i hela ansiktet och känner mig tät och hängig =(


Nu ska vi strax lägga oss. Ligger och kikar på Ink Master Sverige. Så de är snart slut så då blir de bums i säng..


Natti.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 10 oktober 2012 08:56

Go förmiddag. Ja de är förmiddag för mig. Har vart vaken sen 05,48*gäsp*.. Men ska inte gnälla för hur ofta vaknar mina barn så tidigt? Men va bara jag och Flisa uppe. Killarna sov till 8-8,30. Så har nyss gett dom välling.

Flisa hade feber igår igen när vi kom hem =( så får bli hemma idag. Och nu är de visst inte så att dom ska ha en feberfri dag innan dom får gå utan man ska kolla på allmäntillståndet. Så lite feber gör inget att dom går med eller haft på kvällen utan är dom pigga så får dom gärna gå dit så ringer dom om de är något. Men hon fick va hemma idag oxå =) fast hon börjar bli rastlös för hon slår killarna hela tiden. Men får se ikväll hur de blir =)
Är så svårt med kläder nu tycker jag. Får se om jag hittat hennes termobyxor jag lagt någonstans jag inte minns =(

Just de gick jätte god kaka igår som jag skrev. Och orkar jag får ska jag testa den idag =)

Gick bli denna katt ist då den röda va upptagen om jag inte redan skrivit de.. Ska bara komma på ett namn till den söta lilla godingen =)

Jonas, flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards