Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Linda - 2 oktober 2012 12:55

Tisdag idag så. Vad ska vi hitta på idag?? Jo jag ska jobba =) fast inte på mitt jobb utan på Ardala gården här i Ardala. De är ett äldreboende... Har fått timanställning där. Så hoppas på att de leder till något =)
Blir ju så långt att åka för mig annars =(
Så de är tur att Jonas jobbar 5-14 numera så jag kan börja 15 =)
Så idag ska jag gå 15-21,30 och även imorn och måndag och torsdag nästa vecka.
Så nu hoppas jag på mycke jobb..

Igår va jag, mamma och Jossan på bio.. Hypnotisören. Helt klart sevärd =)
Lite läskig.

Jonas får ta barnen hela veckan typ på kvällen. Igår, idag och torsdag. Och nästan hela onsdag.. På onsdag har hn ju korpen så då ska barnens farmor och farfar ta barnen tills han kommer. Så blir typ 2 timmar.

Ska försöka hitta mina tofflor nu =)

Jonas, flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards