Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Linda - 7 oktober 2012 22:12

Redan söndag.. Kändes som denna helgen inte ens börjat.

Men nu är den över och en ny vecka börjar. Vad ska vi hitta på då? Imorn är de dagis för Flisan och jag ska gå breve på en avd här på Ardalagården 15-21,30. Tisdag är de föräldrarmöte på dagis och onsdag är de dagis igen och Jonas ska på innebandy. Torsdag är de dagis och jag ska gå breve igen 15-21,30 men på en annan avd =)

Fredag ska vi inte göra mycke alls.. Bara vara hemma. Lördag blir lugnt och söndag ska jag på ljusparty hos mamma =)

Så de är la lite vad som händer hos oss i veckan.


Idag har vi haft folk mest hela dagen här. När vi kommit upp gick vi ut en sväng i de sköna vädret och gick till Blombacka och sa hej. Så kom mamma och pappa. Sen Jessica + familj så vi fika och pappa och Jonas fixa toan där uppe(bilder kommer) Sen nrä dom åkte så laga vi mat så mamma och pappa stanna på middag. Sen åkte dom hem.

Sen kika jag på FB och fock se jätte söta katter.. Så nu har jag vart och kikat på dom. Har valt ut en som Flisa ska få i present. Men får veta imorn om den är ledig eller inte =) Vilket jag hoppas =D

Tror de blir en Gustav.


Nu ska vi hoppa i säng. Blir lite bilder om en stund =)


Ha de gött.


Jonas, Flisa, Felic & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards