Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Linda - 5 oktober 2012 21:18

Jajjamän de är den.. Men dagen har gått lite segt ändå. Har grejat lite här hemma och haft ont i magen idag igen. Men nu känns de bättre.

Jonas fixar akvariet.. Han har tömt de för vi ska inte ha kvar de.. De är mest i vägen och vi har inte tid direkt för de =( Men kommer allt sakna de.. Men så är de.

Så de ska stå i förrådet tills de hämtas av min kusin =)


Vart hos Roger och Carina en sväng och vart i stan och handlat. Och lagat mat och busat barn. Alla 3 va jätte trötta så när vi la dom halv 8 så somna alla 3 direkt =)


Imorn ska jag jobba 7,30-16. Känns kul så får se hur de går. Men de ska nog inte va ågra bekymmer.

Är ju inte direkt ny i yrket ;)


Sitter och kikar på X-Factor och hjälper Jonas lite emellanåt =)


Nä har inte mer att skriva om just nu faktiskt!!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 5 oktober 2012 09:30

God morgon..

Lite segt bloggande här denna veckan ^^ men tiden har inte funnits. De gick jätte bra att jobba både tisdag och onsdag. Två olika avd och mycke namn att lära.. Nästa vecka ska jag lära mig två andra avd =) men med papper och penna så ska jag nog få in de mesta =)
Så jag har redan blivit inringd så på lördag ska jag jobba på egna ben =)
Men de går nog bra..
Igår va jag på plast party.. Och så fick man som värdinna gåva en grej så jag boka ett party så får vi de om de är någon som kommer. Så känner ni er sugna får ni gärna komma den 18/10 ;) eller om ni vet att ni vill ha något så kan jag beställa de =)

Imorn ska jag som sagt jobba och på kvällen ska jag till Da Vinci och äta med Jonas systrar Linda och Lenita. Ska träffa Linnea någon dag oxå. Va för längesen nu =( som de bara va jag och hon.. Samma med Therese.. Men när man har jobb och barn måste man försöka pussla ihop allt så alla kan mm. De är de tråkiga med vuxen livet ;) man kan inte vara släppa livet och åka iväg utan de måste planeras. Även en liten fika..

Får slänga in lite bilder =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards