Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Linda - 27 juni 2011 21:28

Då va vi hemma igen.. Eller vi har vart hemma typ 2 timmar =)Jonas är och tvättar bilen.. Vet inte vad de är som tar sån tid men han kommer la nån gång!Jonas frågade idag om vi skulle äta ute.. Och de ville jag ju! Fira våran 1åriga förlovning som vi hade 25/6..Så vi åt på Gabriels i Vara medans snuttan va hos farmor och farfar.Han går på sin pappaledighet imorn så nu har vi han hemma länge..... Me like!Är sjukt förkyld igen =( va bra förut men nu kan jag inte andas via näsan!Så ska ta lite nässpray och lägga mig på soffan.Jonas & Felicia <3

Av Linda - 27 juni 2011 08:12

God morgon!


Ny vecka! Och denna veckan så händer de la lite.

Jonas jobbar sin sista dag på v9, jag börjar jobbar, och bara massa mys!


Vi har nyss gått upp här. Jonas är på jobbet som sagt och vi ska nog gå ut och äta sen.

Men får se hur de blir..

Jag ska snart inta 1 eller 2 mackor. Flisa har redan ätit sin morgon välling.

Jag är lika snuvig än  

De kommer och går men morgonen är värst.

Felicia va massa snuvig förut men nu verkar de som de stoppat på henne.

Hon blir såååå arg när man torkar henne så för mig får de gärna ha slutat.. Men hon va jätte tät när vi gick upp så konstigt att de kanske bara slutat så  


Imorn är de garurallyt i Nossebro. Vet inte om jag ska gå på de eller inte.. Eller ja vi!!

Blir lite sent för Felicia och sen är de så hägt ljud när dom åker förbi. Onsdag är de marken i Nossebro. Men de är så sjukt mycke folk så vetti fan om de är nån ide? Kö in och ut.. Mest ut men får se. Carina prata om att hon ville mä så kanske skulle åka med henne.

Får la se hur vädretär oxå. Regnar de är de ingen hit men är de för varmt så är de inte kul heller!


Jaja får se på tisdag vad vi bestämmer oss för..

Nu ska jag äta frukost.


Jonas & Felicia    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards