Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Linda - 23 juni 2011 18:49

  Min lilla snygging  


God kväll.

Nu har vi nyss kommit hem efter en sväng i Lidköping och sen Coop i Skara.

Felicia har fått lite kvällsmat och ligger nu och gråter och skrattar om vart annat i sängen. Hon är sjukt trött men de ska alltid gråtas och protesteras när man ska sova.

Fick sagt till om vad som är fel på bilen så de ska bli fixat nästa vecka.


Handlade hem lite mat till imorn förut.

Vart köttbullar, grillkött, jordgubbar(som dom självklart höjt priset på, dom är inte dumma    )

Och lite godis och dricka m.m

Hoppas de är fint väder så man kan sitta ute.


Jonas åkte precis till Blombacka (för er som inte vet är de Jonas föräldrar) för han ska köra hem deras utemöbler vi lånade till kalaset.

Sen så ska vi la försöka ta hand om disken. Ingen ide att göra de när Felicia ligger och ska sova utan bättre när hon somnat. Annars somnar hon aldrig när vi plockar i och ur maskinen. Varför säger man i och ur? när man plockar ur den först om de är ren disk i.. Hhmm ett mysterium*haha*


Nä vilo läge tills Jonas kommer och sen blir de grejs  


Jonas & Felicia    

Av Linda - 23 juni 2011 09:47

Go förmiddag.


Har nyss gått upp.

Felicia ville ge sin mamma lite sovmorgon idag  

Hon vakna runt 7 men sen somna om till halv 9. Så hon har fått i sig lite välling, bajsat 3!!!! gången... Och nu ligger hon i sängen. Fast leker mest men är trött.

Funderar på att lägga mig att läsa men vet att jag kommer somna då!


Idag ska vi åka till Lidköping och lämna in bilen. Dom ska göra de sista som dom lovade.

Börjar få lite ont i huvudet   Så blir en lugn hemma dag tills Jonas kommer hem.

Ska iväg och handla lite mat till imorn.

Andrew är sjuk så får se om han kommer imorn. Skulle få svar då!

Jaja ska lägga mig lite på soffan med 2 alvedon.


Just de igår så tänkte jag på Linnea typ hela dagen. Vet inte varför men de va nåt som gjorde att tankarna gick till henne hela tiden..

Och sen fick jag svaret varför. Tänker inte skriva nåt om de här men jag tänker på dig  


Jonas & Felicia     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards