Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Linda - 20 juni 2011 09:34

God morgon!


Då va de måndag igen då!

Känns som helgen vart sjuk lång men de är nog för Jossans student och så va på torsdagen.

Men nu är helgen över och de är sol  

Inte jätte soligt men de regnar inte iaf.

Jag och Flisan gick upp vid 9 idag. Men hon vakna runt 7.

Men hon liggeri sin säng och leker och gör en massa ljud innan hon börjar protestera!

Men nu ligger hon i sängen igen. Ja jag vet redan. Men hon är sån..

Vaken typ 1-2 timmar, sover ca 2 timmar på förmiddagen. Vaken 1-2 timmar och sover 1 timmer så håller hon på så tills de är dax för sängen. För natten!


Nu har dom börjat med fönstren i våran länga. Och de har bunkats och låtit. Så ska höra vilken dag dom kommer till oss eftersom jag kanske ska till mormor på onsdag. Så jag vet vilken dag jag ska låta de stå öppet.

Inte för att jag tycker om att de ska stå öppet men de får la gå.


Felicia vänder sig massor uppe i sängen och slår i sig i gavlarna och "pinnarna" och de låter skit hemskt men ibland skrattar hon bara och ibland så gråter hon om hon slår i för hårt.

Får nog gå upp och lägga henne rätt i sängen!


Just de har bitit mig på läppen  

Så den är uppsvullen och stor.. Bet mig jätte hårt igår men de blödde inte så tänkte att de är nog inte så farligt.. De gör inte ont idag heller men de ser ut som man åkt på stryck eller nåt.


Jaja skriver  kanske mera senare.


Jonas & Felicia   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards