Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Linda - 22 juni 2011 22:15

Jag och hjärtat sitter och kikar på Dr. Drew.

Tycker de är bra  


Vart lite pyttipanna och ägg till middag idag.

Och sen har de mest vart mys i soffan och lek med Felicia.

Nu har vi ätit lite chips och druckit cola!


Satt och kika på "Livet på BB" förut och de får mig att få ångest.

Hur ska jag klara en förlossning som lipar över ett litet sår?

Nä så farligt är de la inte men min smärtgräns är inte speciellt hög.

Men ska ju få en tid till en auror nästa gång jag ska till MVC så får se hur de går.

Jag måste ju gå igenom de på ett eller annat sätt.

Får la bli som de blir.

Men är ju rädd för snitt oxå för måste få kanyl och sen ryggmärgsbedövning. Och må illa och ha ont i såret m.m

Så är jobbigt.

Men förhoppningsvis så hjälper en auror mig med de.

Men ska jag ha snitt så vill jag till NÄL.

Annars är de ju bättre med Skövde och de skrämmer mig lite oxå!

Jaja nog om de nu.


Nu är reklampausen över så ska fortsätta kolla  


Jonas & Felicia     

Av Linda - 22 juni 2011 13:00

God dag!


Då va man här igen!

Hade tänkt skriva imorses men vi la oss och sov ist!

Felicia tyckte vi skulle göra morgon kl 06 men jag va inte lika pigg på de. Men upp gick vi och fick i oss lite mat och blöjbyta sen 06,40 la vi oss i sängen igen.

Felicia va jätte trött så vi sov till ca halv 10.

Åt lite gröt och smörgås sen gick vi till Linda.

Drack lite kaffe, prata och bara va.

Va skönt att slippa se borden och stolarna som står i vardagsrummet.

Men Felicia vart lite grinig och trött så gick hem. Dom skulle ändå äta lite och sen skulle William sova så  

Får se om vi kan ta en liten promenad sen.

De regnar ju lite då och då så får se!


Idag harjag ingen aning om vad de blir för middag här.

Har ingen lust att bry mig om de idag.

Men måste ju.

Så ska kika sen vad vi hittar i frysen. Blir nog pyttipanna och ägg. Va längesen jag åt de faktiskt.


Imorn slutar Jonas tidigt  

Redan kl 13 så han är hemma runt 15. Sen är han hemma från eftermiddagen till måndag morgon. Så jobbar han måndag sen är han pappa ledig till sista juli och sen har han semester.

Ska bli skönt att träffas så mycke. Synd att jag jobba bara men de är bara 5 veckor. Sen så får vi hela augusti ihop. Så får se vad vi hittar på då.


Idag fyller min farmor 75 år. Så GRATTIS till henne  

Hon och farfar är i Turkiet och gottar sig.

Och idag åker hennes syster Marie-Louise och Bengt till Mallorca. Dit längtar jag tillbaka. Där va de jätte bra strand och vatten. Och skönt. Lite dyrt men vi åt ju ute varje dag och handla lite saker så fick la skylla oss själva. Men de är ett ställe jag gärna åker tillbaka till.


Nu ska jag lägga mig och läsa Hänt Bild eller vad den heter.


Jonas & Felicia    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards