Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Linda - 15 juni 2011 19:09

Ja då va kvällen här.

Vart en snabb sväng till Skara förut för mådde så illa så tänkte skicka till Linnea och säga att jag inte kunde komma.

Men fick köpt present till Jossan iaf  




Jonas fyller år imorgon så vet vad han ska få av mig men de tar några dagar innan den kommer på posten så han får få den lite den lite sent.




Men de gör nog inget...



Han håller på och städar ur bilen nu då vi ska byta in den på fredag.. Hinner inte de annars!



Nä ska slänga mig på soffan nu!!


Jonas & Felicia    

Av Linda - 15 juni 2011 13:41

  Idag blir våran lilla älskling 8 månader.. Känns inte som hon är så gamal! Men de är hon  


Har tvättat lite idag och plockat lite.. Fast de syns inte här  

Ska fortsätta snart men Linda har vart här och så har vi sovit. Ska snart in till Skara och handla lite. Ska höra om Linnea vill mä till ÖB och så. Eller så träffas vi bara hemma hos henne eller så  

Annars händer de inte mycke mer än städ idag.. Har ju till lördag på oss men imorn är vi inte hemma på hela dagen så då är de bara fredag kvar och då ska de bakas!


Funderar på att ta in tvätten snart för ser ut att bli regn snart.. Tycker de är bra väder som de är.. Inte för varmt och inte för kallt.. Lite blåsigt dock men de gör inget!


Idag så har jag och Jonas vart gifta i 3 månader oxå, får vi inte glöma  


Nä ska gå och se om min lilla fis sover fortfarande eller vad hon gör.. Så jag kan duscha och sen åka in till byn!


Ha de gött.


Jonas & Felicia    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards