Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Linda - 26 juni 2011 19:50

Go kväll.


Är nyss hemkommen från Jonas mamma och pappa.

Dom ville bjuda på lite mat och de är ju aldrig fel att få mat på bordet utan att behöva laga  

Inna de va vi hos mina föräldra och gick ut med Turbo och gav djuren mat. Sen vidare till Jessica på kladdkaka med hallon i. De va gott.


Ska nog sätta mig och skriva lite i Felicias bok sen som hon fick i dop present.

Har ju hänt massor grejer.

Som t.ex

  1. Sitter själv, (nästan, tippar ibland)
  2. Börjar krypa lite smått. (Mest bakåt)
  3. Fått 4a tänder på 1 vecka.

Imorn jobbar Jonas sin sista dag på 9 v.

Sen går han på sin pappa ledighet och sen semester.

Ska bli skönt att vi får hela augusti ihop  


Blir väl lite film mys sen skulle jag tro. Och lite godis..





Jonas & Felicia    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards