Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Linda - 17 juni 2011 19:39

Go kväll...

Ingen kul kväll om ni frågar mig  

Känner mig febrig och förkyld.. Har inte tid med att bli sjuk nu! Ska ju ha kalas imorn och måste städa!

Har vart och hämtat hem den nya bilen nu ikväll.. Så lite positivt har jag haft iaf   Skön att köra och fin!


Just de glömde skriva igår efter vi kommit hem att Flisan har fått en liten tand   

Så söt så.. Är en till på g oxå!


Idag har jag vart med Linnea  

Körde henne till vct sen åkte vi fram och fikade. Gott som vanligt, så åkte vi till Coop och handlade lite.

Sen körde jag hem henne så vart de bestämt att Jossan skulle vara barnvakt medans vi hämta bilen så åkte direkt till mamma och hämta henne!

Men nu har hon åkte hem..


När orkar inte skriva mer. Ska lägga mig och få bort huvudvärken och så nu!!!!!!!!


Jonas & Felicia    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards