Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Linda - 19 juni 2011 20:28

I ÅR HAR DU:

 
Lärt känna en ny vän: Ja de har jag nog..
Fått ditt hjärta krossat: Nej :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej..
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nja kan jag inte påstå.
Kysst en kompis: Nej!


BLANDAT:

 
Vill du ändra ditt namn:  Förr ville jag de men inte nu!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Va i Bulgarien med Jonas, svärföräldrarna + Jossan och Tommy!
Vilken tid vaknade du idag: 09:30..
Vad gjorde du igår runt midnatt: La mig och sov.
Någonting som du längtar till: Att åka på ultraljud.
Senaste gången du träffade din pappa: Igår på Jonas kalas.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: De svaret vet nog dom flesta som känner mig, att jag aldrig träffat en viss person!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Gravidhormorner= irriterad på minsta lilla   
Långt eller kort: Långt!
Vad gillar du gällande dig själv: Hhmm måst eman gilla något?


DIN FÖRSTA:


Operation: Kejsarsnitt 2010.
Piercing: Öronen såklart.
Tatuering: Svanken.
Bästa vän: Tror de va en som hette Josefin.
Sport: Handboll.
Husdjur: katt.
Vaccination du minns: Den man tar i högstadiet.
Förälskelse: Hhmm minns faktiskt inte.
Alkohol du drack: Kommerjag faktiskt inte ihåg..


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda. Pussar är massa mys och kramar är de bästa som finn som man är ledsen eller så.
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: Spontan.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

Av Linda - 19 juni 2011 19:36

Då har solen tittat fram efter en dags regnande!

Skönt.. Kan hoppas de håller sig lite soligt iaf i några dagar.

Så man kan hänga ut tvätt..


Veckan som kommer så händer inte mycke. Onsdag ska jag hälsa på min mormor och kanske kyrkogården. Annars blir de lugnt.


Idag så har vi mest slappat, åkte in till stan och handlade lite sen åkte vi till Jonas föräldrar och va där till typ nu. Felicia somna direkt vi kom hem.

Fikade lite glass och pratade. Dom provkörde saaben oxå..

Jonas ska ta tag i spelrummet så dom kommer åt fönstret dom ska byta i veckan.

Ska bli skönt att få bytt fönster. Eller ja vi har ju inte käns av att de dragit så mycke eftersom de va rätt varmt när vi flyttade in så vi har ju inte märkt att de dragit så. Men blir lite finare fönster   


Nä disken och maten va de ja.. Ska ju hinna innan kl är 21 då en film på 3an börjar jag vill se. Kärlek på Menyn!


Jonas & Felicia    

Av Linda - 19 juni 2011 10:36

God morgon!

Något piggare idag  

Igår somna jag direkt efter jag skrivit inlägget och sov till typ halv 11. Då kom Jonas hem.. Han skulle bara tvätta bilen och de tog visst sjukt många timmar!

Men men vi sov ju ändå så gjorde la inget.. Sen gjorde han mat till mig för jag va hungrig.

De är de jag hatar med att ta tavegyl, jag bkur sur och trött. Kan somna på stället om de så skulle vara. Fick kämpa massor de sista.


Kalaset vart lyckat iaf. Maten räckte precis.. Fick skära upp lite till men efter de räckte de. Sen vart de fika med kakor och kaffe. Hann inte baka kladdkaka så vi stuntade i de  

Jonas fick presentkort på jack & jones, blommor, pengar, chocklad och trisslotter. Så hoppas han vinner massa miljoner  


Nä ska lägga mig och kolla tv nu sen ta tag i går dagens disk*pust*


Jonas & Felicia     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards