Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Linda - 16 juni 2011 21:29

Hujeda mig va trött jag är!! Lär sova gott inatt..

Bara längtar efter att få krypa ner med Jonas och kramas.. Och prata lite! Tycker inte om dom dagar de blir så vi knappt träffas fast vi träffas.. Ja de låter lite konstigt men som idag så va de ju stundent för Jossan sen så kom Jonas direkt till mamma efter jobbet och de va ju en del folk så vi hann ju inte prata eller så direkt..

Men de ska vi göra nu!

Tycker om att ligga och prata lite innan vi somnar...


Studenten va bra och tur med vädret hade vi. Va lite hett ett tag medans vi vänta på utspringet men de gick. Sen stanna vi och fikade vid vårdcentralen ist för att gå ända fram.. Jossan skulle ju inte upp på scenen ändå och så fick vi första parket med att se vagnarna  


Sen vart de hem och äta.. Hungrig va jag och de had egått lite många timmar emellan jag ätit så spydde i buskarna hos mamma.. Tror inte så många märkte de  

Och tårtan gick knappt ner för va sååå mätt!

Vi åkte hem sist då våran bil stod längst in. Så nu har äntligen Flisa somna ordentligt och ligger i lugn och ro i sin säng!

Blir nog lite jobbigt för henne med massa folk och så en hel dag!

Så vi ska strax stupa i säng.. Ni skulle sett hur jag skrev den meningen nyss.. Är nog lite trött.

Va knappt nåt stavrätt så är de stavfel idag så skylle jag på tröttheten. Andra gånger är de bara lite miss..


Natti på er!!!


Jonas & Felicia    

Av Linda - 16 juni 2011 08:31

God morgon!


Nu har frukosten blivit intagen. Som består av 2 knäckebröd mackor och 1 glas jos och välling till lillfisen.


Har precis packat klart de vi ska ha med oss till mamma. Som vi ska åka till snart  

Felicia är på strålande humör och lika så henne mamma  


Idag fyller min stora älskling år. 22 hela år.. Grattis till min älskling  

Nä hinner inte sitta mer. Ska kamma mig och lasta in oss i bilen. Ska ha med både gåstol, stol till köket, vagn, bebis och mig själv!

Så skriver mer ikväll om jag orkar...


Jonas & Felicia    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards