Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under november 2011

Av Linda - 22 november 2011 14:01

Ja då va man hemma en sväng..

Andas lite och få nya krafter.

Killarna äter bra på flaska men orkar inte varje mål men då får dom sond.

Så imorn eller senast torsdag får vi åka hem med NEO vård i hemmet..

Så hoppas på imorn..


Nu ska jag fixa lite mat..


Så hej så länge..


Jonas, Felicia, Felix & Freddy   

Av Linda - 19 november 2011 01:22

Äntligen är våra killar här.. Lite för tidigt men jag orkade inte mer och sen hade jag havandeskapsförgiftning igen.. Så dom ville avsluta graviditeten för min skull. Så i va 34+3 kom dom ut den 16/11 med Felix först kl 15,28 och vägde 2645 g och va 48,5 lång och Freddy kl 15,29 och vägde 2550 g och va 48 lång. Jätte söta och lik Flisa. Och varandra bara att Freddy är lite rundare i ansiktet. Så nu blir de en tid på Neo =( hoppas på hemgång snart. Saknar både Jonas och Flisa. Kommer med lite mer uppdageringar senare när jag kommit hem och orkar. Jonas, Felicia, Felix och Freddy <3

Av Linda - 19 november 2011 01:22

Äntligen är våra killar här.. Lite för tidigt men jag orkade inte mer och sen hade jag havandeskapsförgiftning igen.. Så dom ville avsluta graviditeten för min skull. Så i va 34+3 kom dom ut den 16/11 med Felix först kl 15,28 och vägde 2645 g och va 48,5 lång och Freddy kl 15,29 och vägde 2550 g och va 48 lång. Jätte söta och lik Flisa. Och varandra bara att Freddy är lite rundare i ansiktet. Så nu blir de en tid på Neo =( hoppas på hemgång snart. Saknar både Jonas och Flisa. Kommer med lite mer uppdageringar senare när jag kommit hem och orkar. Jonas, Felicia, Felix och Freddy <3

Av Linda - 16 november 2011 00:09

Go kvällOnsdag just nu. Dagen har gått fort och jag har inte orkat skriva. Ligger inne igen.. Eller jag vart kvar denna gången då mitt blt låg på 155/105. Nu ikväll va de 150/102 men proteinet va på 3+.. Hoppas på att få ett svar imron på om de blir snitt nu eftersom de skenar iväg uppåt för så lät de förra veckan.. Säger dom inget får jag fråga dom!!!! Vill inte mer och orkar inte mer. Ska försöka sova nu så de blir en morgon snart..Natti!! Jonas & Felicia <3

Av Linda - 14 november 2011 22:13

Måndag snart till sin ända. Gjort idag då? vart. På mitt andra hem KSS..Lämnat urin, blt och ctg. Urinet va de en 3a på idag vilket inte gillades och blt låg på 150/95 först.. Efter 2 timmars vilande låg de på 150/100 vilket inte heller gillades men fick åka hem iaf =) vilket gillades från mig.. Fick väldigt kraftiga värkar när vi va där oxå.. 10 st på 25 minuter. Men hade inte öppnat mig nåt men har haft för värkar sen lördag..Men de händer kanske nog vilken dag som helst. Vilket jag hoppas för orkar inte ha ont mer.Hem och slängde mig på soffan. När kl va typ 4-halv 5 så sten somna jag och vaknade vid 6 av att Jonas dammsög. Då hade han fixat disken och duschat Flisa och gett henne mat m.mHan är duktig min lilla tjockis ;)Sen vart de lite middag och Flisa fick lägga sig.. Så nu myser vi i soffan. Har kollat på Waterworld och Ensam mamma söker och ätit glass och jordgubbar..Så skriver la mer imorn hur läget är med allt..Jonas & Felicia <3

Av Linda - 13 november 2011 22:42

Är nog mångas rubik idag.

Har ju redan bloggat idag men Jonas kollar The Walking Dead och jag min mes kan inte se sånt innan jag lägger mig så tänkte skriva lite.


Har vart hos mina föräldrar idag. Va kul för alla va samlade och de är för sällan nu för tiden  

Men han fick iaf en blomma med triss i men vann inget.. Sen fick vi fika.

Jag hade ont och gnällde lite.

Sen åkte vi till Jonas föräldrar och där blir de bara vi Ardalabor som samlas som är barn. Inte så kul för Johan att åka från Gotland direkt och för Lenita att åka från Mullsjö då de är en bit. Men Roger fick samma som min pappa. Nitlotter på alla lotterna.

Sen fick vi hemmagjord pizza. De va gott då vi va hungriga. Förra farsdag firade vi på NÄL eftersom vi lågpå NEO med Flisa så kändes kul att vi fira hemma. Men tyvärr fick Jonas inget då jag inte kan åka och köpa nåt själv. Så han ska få nåt så fort som möjligt.

Hade sjukt ont där oxå så vandra runt mycke. Får se hur de går annars så ringer jag in. Menska ju ändå dit imorn och lämna prover så känns så pinsamt att ringa in.

Ska försöka fjäska till mig lite ryggmassage nu.

Skriver mer imorn..


Jonas & Felicia   


Av Linda - 13 november 2011 09:31

Veckans sista dag nu då!

Och de betyder vecko byte för oss.. Så idag går vi in i v 34+0(35).. Känns bra.. Fast jag gärna som ni vet redan vill att de sja vara över nu!!!


Idag är de farsdag oxå. Ska hem till mina föräldrar vid 15-tiden och vet inte riktigt när vi ska till Jonas föräldrar men de blir la under dagen!


Felicia har vaknat mycke inatt. Vet inte varför men hon kanske växer för hon äter typ varje gång.  Så idag väckte hon oss runt 9 vilket va skönt  

Hade ju en väldig smärta i magen hela dagen igår.. Den försvann och kom tillbaka. Sen har jag haft lite inatt och har lite nu. Men nu är jag mest hungrig. Så är nog de nu..


Felicia har blivit omöjlig med att pilla på saker.. ALLT!! Och tycker de är skit kul när vi säger till henne..

Och trycka på tv-rutan är roligt oxå ovh baraskrattar när vi säger till henne. Och då kan inte mamma och pappa hålla sig utan skrattar oxå! Vilket är fel!!!!!

Men vad ska man göra när man har den sötaste bebisen  


Så idag blir de lite farandes hit och dit vilket inte är bra för mig och imorn är de tillbaka till KSS för att lämna prover. Och hoppaspå mer permiss..

Idag känner jag mig pigg och så faktiskt. Kanske är för jag ska åka nån annan stanns än KSS eller bara ligga på soffan. Kanjag la göra andra dagar oxå men då blir jag kvar på KSS nästa gång för mitt blt..


Nä äta lite frukost nu kanske..

Jonas & Felicia    

Av Linda - 11 november 2011 17:45

Fredag kväll.. har fått för mig att de är torsdag idag. Men de är ju inte detta.

Men har fått in nu att de är fredag!!


Idag har jag vart på KSS.. Igen! Ett jävla åkande*suck* Men nu fick jag permiss till måndag. Idag körde mamma mig för Flisa hade lite feber igår så hon slapp ut i kylan.

Men idag är hon frisk.


Mitt blt låg på 140/90 idag men va inte farligt och ctg va jätte bra. Enda va la att MAU-provet ökat från 0,7 till 0,8 men de va inget att hänga upp sig på . Men jag kissar förlite på ett dygn.. Men är jag inte törstig så dricker jag ju inte. Och så tycker jag de är jobbigt att springa på toa hela tiden när de är så jobbigt att röra sig så..

Men dom tror att killarna tittat ut inom 1-2 veckor.. Och de hoppas jag oxå för orkar verklien inte mer. Inte för att jag mår dåligt utan mer för att de gör ont i revbenen. Sitter och pustar och stönar hela tiden. Tycker synd om Jonas.

När jag skulle hämta mat förut på sjukhuset stod en sån där vagn bebisarna ligger i och så låg de 2 små bebisar i den. Ååhh vad man längtade då..


Känner mest hur ska man kunna tycka om ett litet barn mer än Flisa. Framförallt 2 stycken.. Men de är la bara nåt man gör antar jag  

Hon är ju så underbar ( när hon är på humör ) och så ska jag fixa att ta hand om 2 till.. Men varför skulle jag inte tycka om dom? Dom är ju mina små killar och Flisa kommer ju alltid va min lilla bebis.. Den underbaraste som finns..

Kommer en liten bild på henne här..


 

Åt lite frukost häromdagen  


Jonas & Felicia      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards