Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Linda - 4 november 2011 21:27

Fredag kväll.. Idag känns de som helg faktiskt. Kanske har med att göra att jag är inskriven på sjukhus och där märker man tydligt skillnad på vecka och helg. Fick åka på permiss igår iaf. Och va tillbaka idag. Men mitt blt (blodtryck) va 130/65 så de va bra men läkte proteiner men dom tyckte inte jag behövde ligga kvar men är fortfarande inskriven så ska tillbaka på söndag och lämna nya prover och ser dom bra ut så får jag nog åka hem igen. Och åker hellre fram och tillbaka varannan dag. Men så skulle vi ju ha fl planering men vart inte så utan hon förklara lite hur dom tänker runt mitt förlossnigen och vad jag vill så ska vi bestämma lite jur vi ska göra..Verkar inte som risken är så stor att snittet spricker om förlossningen sätter igång själv. Men är de så att dom måste sätta igång förlossningen så blir de snitt för då får snittet jobba för mycke. Men vi skulle diskutera de lite mer på måndag fatta jag för..Jaja ska kika klart idol som är slut strax..Får säga att Moa är bäst idag.Jonas & Felicia <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards