Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Linda - 29 november 2011 20:49

Måste ändra lite i texten jag skrev förut..


Vi gifte oss i mars och självklart ska de stå 14/3 och flytten 15/3 inte 14/4 och 15/4   

Av Linda - 29 november 2011 19:53

Kanske de är dax igen att skriva om året som gått?

Eller om man skulle vänta en månad. Är ju trots allt en månad kvar..

Kan ju ta dom 11 månader som gått så får jag uppdatera den sista månaden sen.


Året börja bra iaf.. Va skönt att vara hemma från sjukhuset i typ 1 månad då vi legat på NEO länge!

Annars va de inte mer än mamma födelsedag i januari.. 

Februari hände inte så mycke heller.. Jessica fyllde år och och månaden gick fort.

Mars så gifte sig jag och Jonas den 14/4.. 15/4 så flyttade vi till Ardala. Skönt att slippa huset!!!!! Började må konstigt och illamående i slutet av mars.. Kände att nåt inte var rätt. Gjorde g-test(3st) och alla visa - varje gång. Lilla William fyllde år.

I april så fick vi ett + på stickan. Pappa, svärfar och Robin fyllde år.

Maj kom och allt flöt på som vanligt.. Lenita fyllde år. Annars hände inte mycke mer då.

Jag började jobba i slutet på juni och Jonas börja sin pappaledighet.. Va skönt att komma tillbaka lite och få lite andra sysslor än sköta hemmet.

I juli så hade vi lite tragedi i familjen.. Josefin åkte på en propp i hjärnan. Livet kändes inte alls kul just då. Visste inte alls hur de skulle gå för min 19åriga lilla syster. Några dagar senare va jag och Jonas på ultraljud.. Och där fick vi se 2 små huvuden!! Had ede lite känn men ville ändå inte tro på de när hon sa de. Jossan vart bättre och fick komma hem från sjukhuset*jippi*

Svärmor, svägerska och Jossan fyllde år.

Så vart de dax för augusti och jag fyllde år. Även Johanna fyllde år och jag gick på mammaledigheten igen. Jonas hade semester. Jag blev större och större och vu åkte på UL ofta.

September började Jonas jobba igen.. i 1 vecka och ½ dag. Sen började jag må konstigt och han fick komma hem. Efter de så vart de ut och in på förlossningen för oss. Jonas fick ta ut tillfällig föräldrarpenning och jag blev sjukskriven.

Sen va de oktobers tur.. Flisa fyllde 1 år. Vi fortsatte ut och in på förlossningen och inläggningar.

Kände att jag inte orkade mer med graviditeten.. Men de va lite tidigt för ett avslut...

November kom och ingen snö har fallit än.. Sjukt tråkigt. Vill ha snö!!

Rasmus fyllde år och äntligen så valde läkarna att avsluta min graviditet i v 34+3.. Ut via ett skutsnitt kom de 2 små killar den 16/11.

Fick havandeskapsförgiftning så de va tur de.

Blev utskrivna från NEO med NEO vård i hemmet. Efter nån vecka hemma så vart vi utskrivna från de oxå.

Och där är vi just nu..


Har säkert hänt mer saker men inget jag kommer på nu!


Idag har inte hänt så mycke heller. Har haft lite egentid med Flisan och åkte till Skara och köpte vinterskor till henne.. Sen hem och vila lite. Sen äta lite mat och så kom Jonas föräldrar hit.

Imorn ska vi till Skövde och handla julklappar.. Dom vi har kvar. Typ alla....


Nu orkar jag inte skriva mer..


Jonas, Felicia, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards