Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Linda - 6 november 2011 21:30

Gäsp va trött jag är.

Är hemma igen.. Eller ja jag har vart på KSS och lämna urinprov och blt och gjort ctg.

Allt såg bra ut så ville jag fick jag permiss igen.. Ocg vem sover inte helst hemma??

Men ska vara tillbaka imorn vid 9 och gör ctg och lämna nya prover. Men de är bara för vi ska gör TUL.. Annars hade tisdag räckt.

Men måste göra TUL var 14 dag.

Och mig gör de inget  

Sen är de ju fl planering oxå.. Måste ha bestämt mig för snitt eller vaginal förlossning tills imorn*pust*

Känner mig lite svullnare men får se vad läkarn säger imorn..


Helgen har ju vart lugn som sagt.. Fredags va vi hemma bara efter KSS besök,lördags va vi hos mamma en sväng och idag KSS och sen hemma.

Ligger i soffan och kikar på Vem kan slå Filip och Fredrik och Jonas målar klart Flisas rum. Imorn blir de la att montera ihop killarnas säng. Dom ska ju dela säng ett tag så vi har bara köpt 1.

Ska ju flytta upp sovrummet sen när dom kommit så Jonas ska fixa de andra rummet oxå. Spackla lite och sen få  lite färg på de.

Måste bli gjort!!

Vad hade jag gjort utan han.

Efter varje gång jag sovit så kommer jag upp till ett städa hem på eftermiddagen. Hur underbart är inte de?

Disken borta m.m


Nä ska la kika klart på f&f nu och sen duscha..


Natti på er.


Jonas & Felicia   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards