Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Måndag 20111114

Av Linda - 14 november 2011 22:13

Måndag snart till sin ända. Gjort idag då? vart. På mitt andra hem KSS..Lämnat urin, blt och ctg. Urinet va de en 3a på idag vilket inte gillades och blt låg på 150/95 först.. Efter 2 timmars vilande låg de på 150/100 vilket inte heller gillades men fick åka hem iaf =) vilket gillades från mig.. Fick väldigt kraftiga värkar när vi va där oxå.. 10 st på 25 minuter. Men hade inte öppnat mig nåt men har haft för värkar sen lördag..Men de händer kanske nog vilken dag som helst. Vilket jag hoppas för orkar inte ha ont mer.Hem och slängde mig på soffan. När kl va typ 4-halv 5 så sten somna jag och vaknade vid 6 av att Jonas dammsög. Då hade han fixat disken och duschat Flisa och gett henne mat m.mHan är duktig min lilla tjockis ;)Sen vart de lite middag och Flisa fick lägga sig.. Så nu myser vi i soffan. Har kollat på Waterworld och Ensam mamma söker och ätit glass och jordgubbar..Så skriver la mer imorn hur läget är med allt..Jonas & Felicia <3

 
 
Helen - mamma till Lea och BF i januari

Helen - mamma till Lea och BF i januari

15 november 2011 18:44

Hej, tittat in på din blogg de senaste veckorna, reagerade nu på att de skickade hem dej fast du hade +3 på urinen och så pass högt blodtryck. Varför sätter de inte igång dej när du inte blir bättre när tvillingarna ändå är så pass fullstor? Är de inte rädd att du får krampanfall i hemmet eller så? Jag hade själv HF med Lea och hon kom i v37+0 då jag var inlagd för att jag var så dålig, skulle ha blivit igångsatt två dagar efter om inte hon hade kommit självmant. Hade du HF med Felicia med, såg att hon också föddes tidigare. Sköt om dej! mvh Helen

http://helenm.blogg.se

Linda

16 november 2011 00:05

Hej.. Jag har oxå funderat på varför de inte blivit nåt snitt tidigare då jag hade så svår hf sist. Men nu är trycket högt igen så idag vart jag kvar.. Hade 155/105 så är de högt imorn tänker jag fråga varför dom inget gör åt de nu när jag ändå är 34+3.. Och dom är så stora så dom klarar sig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards