Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Linda - 8 november 2011 15:55

Snart kommer jag inte skriva så mycke blogg! Känner att de bara blir massa gnäll och klagande från min sida =( och de är mindre kul för er att läsa.Så idag har de vart en skit dag.. Vet inte de är citodonet som gör mig helt borta. Så tänker inte ta dom mer.. Har hellre ont än att hela dagar ska bli förstörda!!Får väl gp en sväng ist på nätterna.Idag hat Linda vart här en sväng och Andrew.. Felicia duschar just nu. De och dammsuga är hennes favvo syssla. Knäppa bebis ;)Jonas har även fixa klart Flisas rum. Så nu sitter listerna på plats så nu är de bars att flytta upp oss så fort killarna kommit =) ska sätta upp lite tavlor och hyllor i Flisans rum. Och lampan vi köpte på Ikea.. Ska hitta nån fin matta och gardin bara att få upp i hennes rum.Imorn är de KSS igen som gäller.. Lämna nya prover, även lämna mau provet jag håller på med(dygns urin) och blt.. Sen blir de TUL.. ska bli mysigt att se killarna igen. Fick bara se den enas huvud igår när dom kollade snittet.. Är väldigt trött på graviditeter just nu!!!!!!Jonas & Felicia <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards