Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Linda - 7 november 2011 17:28

Måndag kväll redan.

Dagen har gått fort.. Vart la inte så mycke klokare på FL planeringen men nu är de lite bestämt iaf.

Så kommer FL igång av sig självt innan v38-39 så får dom komma naturlig väg. Om jag inte får hf eller att killarna blir dåliga förstås.. Men har de inte kommit igång av sig själv innan dess så blir de snitt. Så nu väntar jag på ett datum när dom senast kommer ut   


Men nu är vi hemma igen och jag fick 2 dagars permiss igen. Skulle ju gjort TUL idag men så tyckte hon de va lite tidigt.. Så onsdag får jag göra de..

Både jag och Flisa va sååå trötta när vi kom hem så vi la oss och även Jonas som vart vaken mycke inatt med Flisa.. Och då va kl typ 14,40.. Sen sov vi till kvart i fem!! Så får se när den lilla damen kommer vilja somna ikväll..

Men men bara mysigt att hon är baken och uppe med oss.. Och så kanske hon låter sin pappa sova lite längre imorgon  


Får nog ta och avluta skrivandet.. Når knappt tangenterna så de är lite jobbigt att skriva. Finns inget bra sätt att sitta på längre  


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards