Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Linda - 3 november 2011 00:09

Kl har hunnit slå om till torsdag. En dag mer i magen är dom och glad är jag för de. Når jag inte har ont ;)på förmiddagen så kände jag bara att nu får ni ta ut dom. Kände mig medvetslös typ, orkade inte ha ögonen öppna och va ljuskänslig, men mitt tryck låg på 130/85 så de va ingen fara. Gick på tvillingträffen och kände mig lite piggare. Va mycke bra info..Sen har jag vilat lite och kikat tv.. Mår mycke bättre nu. Så nu väntar jag på att kl ska bli ronden imorn förmiddag så jag vet om jag fortfarande läcker proteiner.Frågade om jag inte kunde få fl planering imorn ist så jag slipper åka hit på måndag igen. Och de hade dom redan planerat =)Just de va ju i Skara i måndags och då fick vi köpt "syskon julklappen" har så vi köper en julklapp var så lottar vi ut den bland syskonen. Svårast är att hitta nåt som passar alla. Men Jonas har ju 3 syskon och jag 2 så vi känner att detta är bättre. Men fick köpt till min sida iaf. Vet inte riktigt vad jag ska ge Jonas än? Han säger inte vad han vill ha. Men ska nog hitta på nåt.Sen vad vi ska köpa till Flisa vet jag inte heller? Men de löser sig. Ska sova nu så de blir morgon nån gång. Natti på er... Jonas & Felicia <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards