Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Linda - 9 november 2011 16:59

Jaha onsdag idag då..

Idag har vi vart tillbaka på KSS och lämnat MAU, blt och lite blod. Även gjort TUL.. Och de såg bra ut förutom att tvilling 2 hade lagt sig på tvären under bröstet. Och de gör jävligt ont kan jag medela.. Och dom hade gått upp väldigt bra på 2 v.. Så nu väger dom 2600g och 2400 ungefär.. Kommer inte ihåg exakta vikter men nästan där..

Så är skönt att dom väger så mycke.. Flisa vägde ju 2205g när hon föddes och hon är född i v 34+1 och jag är i 33+3 idag så de är ju kul att dom väger mer och inte ens kommit till den veckan än  


Fick sluta med tombylen idag oxå.. Dom tror att killarna kan komma vilken dag som helst.. Eller ja kanske inte imorn men snart iaf..

Har lite sd och så nu på kvällen men ska äta sen duscha en stund.. Har fått in en stol i duschen så jag kan duscha.. Vill hellre bada men att komma ut badet är ett helt företag så de ger jag mig inte på igen  

Först fick jag permis till fredag men så va MAU provet lite för högt så fick bara permis till imorgon. Tråkigt men.. Så får se hur de går. Har blivit lite mer svullen oxå.

Flisa sitter och kollar när Jonas laga lite middag. Älskar att vara med sin pappa så är ju bra de.. Pappas lilla flicka. Hon skulle nog inte överleva utan sin pappa  



Jaja vi får se vad som händer. Känner att jag vill ha de överstökat bara så man kan börja leva igen..


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards