Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under mars 2012

Av Linda - 27 mars 2012 19:31

Dessa dagar.. Blandra ihop dagarna helt.. Förut fick jag för mig att de va på måndag. Sen kändes de som fredag =S

Men de är bara tisdag =)


Dagen har gått fort iaf.

Kl är redan 19,35..

Har nytt ätit lite mat.. Kyckling och ris. Så är mätt. För mätt..


Fick se att dom skickat beställningen från Ellos nu. Äntligen..Har väntat länge på vårjackor till killarna och mössa till Flisa.


Och pappas present är på väg hem oxå =D


Igår så åkte jag in till Skara.. Själv!!!

Kände att jag måste ha en egentid lite.. Så jag hämtade upp Linnea så tog vi en fika sen gick vi på "stan" och sen körde jag hem henne. Så jag va bort från typ 13-16.. Även om de inte va så länge så va både jag och Linnea utan barn. De va konstigt för vi har träffats med barn i minst 6 månader.

Så de va skönt. Så de får de blir mera ggr =)

Man kan prata utan att bli avbrutna och inte behöva tänka på barn.


Självklart så tänker jag på mina barn men att man kan slappna av på ett sätt utan att kolla så Flisa äter eller om hon vill ha uppmärksamhet m.m


Imorn blir de nog marken i Nossebro.. Sen är de spiral som ska sättas in. Sen blir de bara lugnt. Torsdag blir de NEO vid 11..


Sen blir de lugn..


Jaja ha de så bra..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 25 mars 2012 23:27

Ja då va de söndag kväll. Eller mer natt ;) 

Här ska de sovas snart.. Ska la ge killarna sista målet för natten senblir de sova.

Är massa trött idag.

Flisa har vart vaken 2 ggr..

Först runt 1-halv 2. Helt hysterisk men lugna sig när Jonas hämta henne. Skulle lägga henne igen men då vart hon hysterisk igen. La henne mellan oss men där lekte hon bara. Sen la vi henne i hennes säng igen för hon ville de. Somna och sov till halv 6-6.. Samma visa igen. Men då somna hon faktiskt i våran säng.

Sen har killarna ätit mat inatt. Hör inte till vanligheten men dom vakna när Flisa va så lessen.

Vi som är vana vid att ha sovande barn helllla nätter så är de lite konstigt att dom helt plötsligt börjar vakna..


Idag så har vi vart på Blombacka.. Skulle kanske åkt och hämtat virke till altanen men sa att vi gör de i veckan ist. Och så hade vi med oss kött dit så vi grillade lite i de härliga vädret. Va lite mer blåsigt idag mot igår. Så lite kallare.

Men ändå skönt..

I går så kom mamma och pappa på våfflor och kaffe. Sen på eftermiddagen kom Jossan & Tommy så vart de grillning då oxå ^^


Imorn ska jag kanske fika med Nea. Bara jag & hon. Va längesen de bara va vi utan barn. 6 månader sen typ ;)

Tisdag är nog ledigt och på onsdag blir de marken i Nossebro först sen ska de sättas in en spiral.

Torsdag blir de NEO med killarna på återbesök.

Annars är de lugnt..


Nä fy va trött jag är.. matning, blöj byte av bebisar sen blir de sleppy =)


Natti på er.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 23 mars 2012 19:15

Vilken härlig dag de varit idag =)

Dagen spenderades i Essunga hos Pia och lite fika och tjöt..

Stanna inte så länge eftersom mamma inte mår bra alls så åkte hem när hon blev väldigt trött.

När vi kom hem gick vi ut på baksidan och Flisa gick i gräset och kolla in grannens hund.

Hon tycker väldigt mycke om djur =)


Jonas har börjat kika lite under gamla altan golvet. Får se hur de blir med allt..


Har en liten piggelin tjej här ikväll. Inga planer alls på att sova. Men mej gör de inget. Tycker om när hon är vaken och leker med oss =)

Killarna sover nu men dom ska snart äta så dom kommer snart vakna =)


Händer inte så mycke mer nu ikväll mer än att mysa framför TV:n.


Imorn blir de nog att grilla lite kött..

Ska bli gott..


Jaja ha en bra fredag.. Får se om man skriver nåt ikväll =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 22 mars 2012 20:04

Go kväll i stugorna..

Sitter framför tv:n och kollar på Once Upon a Time..

Sen är de Revenge och Big Brother. Dom har ju slängt ut Sipan nu så nu kanske de inte är så pinsamt att kolla på..

Får se hur de går..


Har bakat bullar idag. Gjorde bara 1 sats. Så dom kommer nog ta slut fort ;)

Ska till Pia imorn så ska försöka komma ihåg och ta med en påse.

I helgen kommer mamma och pappa hit och ska äta våfflor.

Är de fint väder kanske man kan grilla oxå =)


Måste träffa Nea nån dag oxå. Va längesen nu =(

Så måste försöka ta tag i de nu..

Nästa är de en del att göra.. på onsdag ska vi på marken sen ska jag till MVC. Så ska vi till NEO med killarna en dag.


Vakna med migrän idag.. Inte kul =(

Men efter lite mer sovning och alvedon gick de över..


 

Felicia några månader gamal.. Och Flisa med killarna några veckor gamla  

Oj vad Flisa är lik Freddy =)

      Här är Freddy.

 Här är Felix några dagar gamal


Jonas, Flisa, Felix & Freddy     

Av Linda - 21 mars 2012 19:58

Sitter och väntar på att mästerkockarna ska börja..

Är 1 minut kvar ;)

Har 3 killar runt mig som sitter och kikar lite TV.

Felix och Freddy har blivit riktiga mysfisar.

Man ska helst hålla dom 24/7..

Men de går ju inte.

Men dom har nyss ätit lite så får se om dom vill sova igen snart eller om dom ska sitta i mammas och pappas knä =)


Dom vill knappt sitta i babysittrarna längre.

Men har för mig Flisa hade en sån period när hon va runt 4 månader oxå..


Nä nu börja mästerkockarna..

Ha de gött ikväll.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 21 mars 2012 12:29

Onsdag idag då.. Känns som tisdag.

Idag händer inget förutom att vi ska in och handla lite.

Får se om alla åker med eller om de bara blir jag och Flisa.


Väntar på att hon ska vakna så får vi se..

Hon kanske vill vara hemma med sin pappa och mysa ;)


Idag är de mästerkockarna på TV. Så blir att kolla på de..


Ska skriva ner lite vad som ska handlas nu =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 20 mars 2012 22:11

Go kväll i stugorna..

Sitter och små sneglar på Big Brother och skriver här.

Idag har vi kikat på lite virke till altanen.

Och vi har en fond som man får från HSB så vi betalar inte själva ;)

Kommer nog blir bra när allt är klart om man hittat bra saker och så...


Sen va vi hos Jonas mormor & morfar en stund.

Sen handla vi lite och åkte hem.

Åt lite mat och sen va de soffhäng. Men har en liten Felix som nog har magknip =( Han är lessen mest hela tiden stackarn.

Tycker inte själva skriket är jobbigt utan tycker synd om min lilla snygging.

Men nu tystna han när han ligger på Jonas arm med magen neråt. Får se om de hjälper.

Freddy ligger och snarkar och sover.


Imorn skulle jag till Vara och sätta in koppar spiral. Men icke... Hon är sjuk =( 


Så länge gick de bra att ligga på magen. Nu är han lessen igen =(


Får la hjälpa Jonas lite..


Ha de gött.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 19 mars 2012 20:59

Go kväll..

Fy va trött jag är..

Killarna vakna runt 9 idag så borde inte vara så trött..

Igår vakna dom 8 så då borde jag vart tröttare ;)


Idag har vi nte gjort mycke.. Städat lite, tvättat, lek, mata och bytt blöjor. Och ätit mat..

Vart lite potatis och fiskbullar. De har aldrig Flisa ätit och hon tyckte de va jätte gott. Åt 3 portioner.

Så de kommer vi äta flera ggr =)


Så kom Roger och Carina hit och hjälpte oss mäta altanen då vi nog ska bygga en. Eller ja vi ska la görat men får se vad de går på först..

Men imorn ska Jonas åka med Roger till nån träaffär och kolla lite material och så.


Skulle åkt till mamma idag men hon har ju lunginflammation och sen orka vi inte..


Onsdag ska jag till MVC och sätta in spiral..

Blir koppar spiral här då jag har apcr.. Är skit nervös för hatar när nån ska va där och gräva =S



Nä ska inte tråka ut er mer ;)


En liten bild på Flisa  


Jonas, Flisa, Felix & Freddy      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards